لباس اول وستهام برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس اول جدید تیم فوتبال وستهام انگلستان برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ توسط آمبرو رونمایی شد.

پیراهن اول جدید با ترکیبی ساده و به رسم همیشه در زمینه به رنگ مارون ارائه شده است. جزئیات آبی روشن در قالب یقه و آستین کار خودنمایی می کند و لوگوی باشگاه نیز به صورت تک رنگ آبی روشن کار شده است.

شورت و جوراب سفید با جزئیات آبی روشن و مارون ترکیب لباس اول وستهام در فصل ۲۱-۲۰۲۰ را کامل می کند. لباس دروازه بانی جدید وستهام نیز با ترکیب عمدتا سبز ارائه شده است.

پیراهن جدید وستهام که به قیمت ۵۵ پوند از سوی باشگاه پیش فروش شده، در نسخه بدون اسپانسر نیز عرضه خواهد شد.

لباس منچستریونایتد ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

تیم کیتز – لباس اول منچستر یونایتد برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ با ترکیبی آشنا از سوی آدیداس عرضه خواهد شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ قرمز و احتمالا با یک گرادینت ملایم به سایه ای نزدیک به زمینه در قسمت پایین پیراهن ارائه خواهد شد. نوار حلالی پهلو و تکه سه گوش درز آستین احتمالا … ادامه مطلب لباس منچستریونایتد ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

لباس آرسنال ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – لباس اول آرسنال برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ بار دیگر با جزئیات سرمه ای از سوی آدیداس عرضه خواهد شد. پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ قرمز و در محدوده آستین ها، پهلو و قسمت پایین پشت پیراهن به رنگ سفید است. جزئیات سرمه ای در قالب نوار باریک روی یقه، سه خط … ادامه مطلب لباس آرسنال ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

لباس دوم منچستریونایتد ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید)

تیم کیتز – تصاویر جدید لباس دوم منچستر یونایتد برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی آدیداس عرضه خواهد شد به طور غیر رسمی منتشر شد. پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ سرمه ای همراه با یک پترن محو حاصل چیدمان حرف M در چهار جهت، در سرتاسر پیراهن ارائه شده است. محدوده پهلو و … ادامه مطلب لباس دوم منچستریونایتد ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید)

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خیلی قشنگههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه