لباس ایرلند ۲۰۲۴-۲۰۲۳

توسط

تیم کیتز – لباس سوم تیم ملی ایرلند برای سال ۲۰۲۴ توسط کاستوره رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ مشکی زغالی همراه با نوارهای راه راه سبز تیره در قسمت پایین پیراهن که با افکت اسپری در زمینه مشکی محو می شود ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین سبز با خط مشکی در مرکز آن است و شورت و جوراب مشکی ترکیب لباس سوم ایرلند در سال ۲۰۲۴ را کامل می کند.


(۲۳ فروردین ۱۴۰۲) لباس دوم تیم ملی ایرلند برای سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ توسط کاستوره رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید با ترکیبی ساده در زمینه سفید همراه با خطوط باریک افقی سبز رنگ در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین به رنگ سبز با حاشیه زرد و سفید است و شورت سبز و جوراب سفید ترکیب لباس دوم جدید ایرلند را کامل می کند.


(۳ فروردین ۱۴۰۲) لباس اول تیم ملی ایرلند به عنوان اولین تیم ملی تحت پوشش کاستوره برای سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ توسط این برند انگلیسی رونمایی شد.

پیراهن جدید با ترکیبی ساده در زمینه به رنگ سبز همراه با خطوط باریک سفید و زرد پر رنگ که در برخی قسمت ها به شکل منقطع و خط چین در آمده ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین سفید با نوار دوبل زرد و سبز در مرکز آن است و شورت سفید به همراه جوراب سبز ترکیب لباس اول ایرلند در سال ۲۰۲۳ را کامل می کند..

لباس ایرلند ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول تیم ملی جمهوری ایرلند برای سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ توسط کاستوره رونمایی شد. پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ سبز همراه با یک پترن گرافیکی در قالب بافت برجسته، برگرفته از نقوش تاریخی(گره سلتیک) در سطح پارچه ارائه شده است. جزئیات سفید در قالب نیمه بالای یقه، خط جلوی … ادامه مطلب لباس ایرلند ۲۰۲۵-۲۰۲۴

لوگوی جدید ایرلند

تیم کیتز – فدراسیون فوتبال ایرلند از مجموعه هویت بصری و لوگوی جدید فدراسیون و تیم ملی ایرلند رونمایی کرد. لوگوی جدید تیم ملی با تغییر اساسی نسبت به لوگوی قبلی این بار در قالب دایره ای به رنگ سبز ایرلندی با مرکزیت سفید و نماد سبز رنگ شبدر در وسط آن ارائه شده است. … ادامه مطلب لوگوی جدید ایرلند

لباس ایرلند برای سال ۲۰۲۲

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
5 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

الحق که کاستوره داره توی تیمهای تحت پوشش خیلی خوب پیشرفت میکنه

لباس اول و دروازه بان شاهکار به تمام معنا

داره خیلی خوب پیشرفت می‌کنه و همینطور هم لباس هاش خیلی خوب تو تن بازیکن میشینه

تیم کیتز خسته نباشید
یک سوال داشتم و یک پیشنهاد
اول اینکه ایا تیم های ملی در گذشته اجازه استفاده از اسپانسر را داشتند یا خیر ( موردی بوده در گذشته؟ ) از نظر خود شما چون بیشتر کیت های تیم های ملی به شکل ساده یا خلوت طراحی میشن نبود یک لوگو یا لوگوتایپ روی لباس به شیک شدن و فروش بهتر هم کمک میکنه؟ ( اگر فقط یک برند خاص و در ابعداد مناسب چاپ بشه ) یا استفاده از نماد ها مثل شیر، عقاب یا هر نمادی که از لقب تیم ملی الهام گشده؟

دوم اینکه چرا برای لیگ های اروپایی و یا تیم های پر طرفدار و برندهای بزرگ حاشیه هایی که در طول هفته به وجود میاد یا اتفاقات که در طول تاریخ بوجود اومده ( برای مثال زشت ترین لباس های لیگ های اروپایی یا مناسب نبودن نوع پارچه و … ) رو مثل همین #نکات_لیگ_برتر انتشار نمیدید، اگر امکانش بود و وقتشو داشتید بهش بپردازید.

در اخرم برای بخش اختصاصی که به فوتبال کشور در زمینه پوشش کمک می کنه به عنوان تنها رسانه اختصاصی ورزشی حوزه لباس ازتون ممنونم و همینطور چالش دستگرمی که به طراحان خیلی کمک میکنه فقط تنها نگرانیم مسئله کپی رایتشه که امیدوارم رعایت بشه و مسئولین باشگاه ها بجای کپی و اسکی بیان و اگر طرح اورجینال صفر تا صد توسط خود طراح ایده پردازی و ترسیم شده با اون فرد هماهنگی های لازم انجام بدن.