لوگوی خواننده اسپانیایی روی لباس بارسلونا در الکلاسیکو

توسط

تیم کیتز – بارسلونا برای دومین بار در تقابل با رئال مادرید در الکلاسیکوی برگشت لالیگا لوگوی یک خواننده را روی پیراهن خود به نمایش خواهد گذاشت.

آبی اناری ها به واسطه همکاری با Spotify هر از گاهی متناسب با رخدادهای ویژه دنیای موسیقی و یا ملاحظات تجاری اسپانسر بارسلونا اقدام به درج نام و نشان یک خواننده می کنند که این بار و برای دیدار مقابل رئال مادرید قرعه به نام روزالیا خواننده اسپانیایی افتاد.

لباس بارسلونا برای الکلاسیکو برگشت ۲۳-۲۰۲۲ از نظر کلیات و جزئیات مشابه نسخه عادی است با این تفاوت که لوگوی روزالیا(MOTOMAMI) در محل اسپانسر اصلی جایگزین لوگوی اسپاتیفای شده است.

از این پیراهن تعداد محدود ۱۸۹۹ نسخه تولید شده که به قیمت بالای ۴۰۰ یورو به فروش می رسد. همچنین تعداد ۲۲ عدد پیراهن نسخه بازیکن که به امضای ۱۱ بازیکن ترکیب اصلی تیم مردان و زنان بارسلونا در الکلاسیکو پیش رو خواهد رسید هر یک به قیمت نجومی ۲۰۰۰ یورو پیش فروش شد که به سرعت سولد اوت شد.

بارسلونا چندی پیش در الکلاسیکوی دور رفت و در چارچوب همکاری مشترک با اسپانسر خود اسپاتیفای، لوگوی دریک خواننده کانادایی را روی پیراهن خود به نمایش گذاشته بود.

لباس بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید اضافه شد)

تیم کیتز – تصاویر غیر رسمی جدید از لباس اول بارسلونا برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد منتشر شد. پیراهن جدید در محدوده بدنه با ترکیب نیم آبی و نیم قرمز همراه با جزئیات سرمه ای در قالب یقه، نوار لبه آستین و نوار پهلو ارائه شده است. هر آستین به … ادامه مطلب لباس بارسلونا ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر جدید اضافه شد)

پیراهن پیش مسابقه بارسلونا ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – پیراهن پیش مسابقه بارسلونا برای نیم فصل دوم ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط نایک رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه از یک پترن گرافیکی برگرفته از فرم لوگوی باشگاه بارسلونا مرکب از رنگ های زرد، قرمز و آبی تیره تشکیل شده است. یقه به رنگ سرمه ای و با فرمی خاص که قسمت بالایی آن … ادامه مطلب پیراهن پیش مسابقه بارسلونا ۲۰۲۴-۲۰۲۳

بارسلونا در آستانه توافق ۲۰۰ میلیون یورویی با پوما

تیم کیتز – باشگاه بارسلونا برای تامین لباس این تیم در حال مذاکرات جدی با کمپانی پوما است. بر پایه اطلاعات منتشر شده از سوی نشریه اسپرت، رقم پایه سالانه قرارداد جدید ۲۰۰ میلیون یورو خواهد بود که با پاداش های اضافی تا ۳۰۰ میلیون یورو به ازای هر فصل می رسد. این در حالی … ادامه مطلب بارسلونا در آستانه توافق ۲۰۰ میلیون یورویی با پوما

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
8 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

لوگوی خواننده هه یجوریه

شما برین اهنگای این خواننده رو گوش کنین متوجه عمق فاجعه میشین 😐 ( نظر شخصی البته)

قبل از این که لوگو موتومامی روی لباس باشه من به شخصه توی گوشیم فقط ترک های روسالیا هستش شمایی که میگی عمق فاجعه باید یه درکی از موسیقی داشته باشی این ارتیست به شدددددت قدرتمنده و لوگوشو روی لباس دیدم از خوشحالی بال درآوردم ( نظر شخصیمه که کارش به شدت خوبه )

خوبه، ولی به نظر من خیلی کاراش خوب نبود، ولی شانس اورد واسمون بردیم😂

این پیراهن با امضا ۲۰۰۰ یورو!!!!
خود خارجیا هم همچین پولی واسشون وحشتناکه

لوگو اسپانسر اصلا به لباس نیومده و به نظرم این تغییر لوگو اسپانسر تو بازی های بزرگ مزخرف ترین ایده بود، تنها دلخوشیم اینه که لوگو BTS رو لباس نیست 😑😂

واقعا بی تی اس‌ فنی

یه بار دیگه بخون کامنتمو میگم تنها دلخوشی و امیدم به لباس اینه که لوگو bts رو کیت نیست!!!