لباس بازل ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس سوم بازل سوئیس برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ از سوی مکرون ارائه شده است.

لباس سوم جدید در زمینه به رنگ سرمه ای همراه با پترن لوزی لوزی محو مشابه دیگر لباس های بازل این بار در محدوده آستین ها است. جزئیات آبی روشن و قرمز درخشان در حاشیه یقه و نوار لبه آستین به چشم می خورد و لوگوی باشگاه و مکرون نیز تک رنگ قرمز هستند.


(۲۶ تیر ۱۴۰۱) لباس اول و دوم اف سی بازل سوئیس برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط تامین کننده جدید لباس این تیم مکرون رونمایی شد.

لباس اول جدید با ترکیب سنتی باشگاه بازل یعنی نیم قرمز و نیم آبی ارائه شده که این ترکیب در یقه و آستین ها نیز اعمال شده است. یک پترن محو با ساختار لوزی برگرفته از سقف کلیسای جامع بازل کل سطح پیراهن را پوشانده و سال تاسیس باشگاه بازل “۱۸۹۳” نیز در پشت یقه گلدوزی شده است.

لباس دوم اما با یک ترکیب دلنشین در زمینه به رنگ بژ همراه با پترن محو مشابه لباس اول ارائه شده است. جزئیات سرمه ای با حاشیه آبی و قرمز در قالب یقه، نوار لبه آستین و بخشی از لبه های کناره پیراهن نمود پیدا کرده و همچنین لوگوهای تک رنگ سرمه ای که جلوه خاصی به لباس بخشیده از دیگر جزئیات پیراهن جدید به شمار می روند.

بازل در ۱۰ فصل گذشته با لباس های آدیداس به میدان می رفت.

لباس کارناوال بازل ۲۰۲۳

 

لباس های بازل برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

تیم کیتز – لباس های اول و دوم جدید تیم فوتبال اف سی بازل سوئیس برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن اول جدید در زمینه با ترکیب نیم آبی و نیم قرمز همراه با رده رده های آبی در محدوده قرمز رنگ پیراهن که جلوه ای خاص به آن بخشیده ارائه شده است. … ادامه مطلب لباس های بازل برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

لباس دومه با قلب آدم بازی می‌کنه آنقدر زیباست آرامش میده به آدم

لباس دوم زیبایی خالصه