لباس بایرن مونیخ ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ با لوگوی ۱۲۳ سال پیش

توسط

تیم کیتز – لباس سوم بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ تحت عنوان “Champions League Kit” توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید در زمینه سفید همراه با یک پترن محو حاوی نقوش گل و بوته به رنگ بژ که در لباس چهارم بایرن نیز به چشم می خورد ارائه شده است. به مانند لباس چهارم، در این لباس نیز از لوگوی قدیمی بایرن مونیخ که در بدو تاسیس باشگاه در سال ۱۹۰۰ تا ۱۹۰۶ و بعدتر در بازه سال های ۱۹۳۱ تا ۱۹۳۵ به عنوان نشان رسمی باشگاه شناخته می شد، استفاده شده است.

لوگوی باشگاه، آدیداس و اسپانسرها همگی تک رنگ مارون هستند و نام باشگاه “FC BAYERN MUNCHEN” نیز به صورت بی رنگ بر روی نوار لبه آستین و نوار پهلو نقش بسته است.

شورت قرمز مارون و جوراب سفید ترکیب لباس سوم بایرن مونیخ در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند. اگرچه لباس جدید بایرن با عنوان لباس لیگ قهرمانان معرفی و عمدتا در رقابت های اروپایی بر تن بازیکنان بایرن می رود، اما در بوندسلیگا و جام حذفی آلمان نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


(۵ مرداد ۱۴۰۲) لباس دوم بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید با ترکیب رنگی جدید و بی سابقه در تاریخ باشگاه بایرن مونیخ در زمینه به رنگ مشکی همراه با یک پترن مرکب از سبز روشن و بنفش که برگرفته از نقشه جهان به نشانه گستره جهانی هواداران بایرن در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است.

سه خط روی شانه و نوار پهلو و لبه پشتی از دیگر جزئیاتی است که به رنگ بنفش کار شده و نام کامل باشگاه “FC BAYERN MUNCHEN” نیز روی نوار پهلو به صورت بی رنگ تکرار شده است.

لوگوی باشگاه بایرن مونیخ، آدیداس و اسپانسرها همگی تک رنگ سفید هستند و شورت و جوراب مشکی با جزئیات بنفش ترکیب لباس دوم بایرن در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.


(۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲) لباس اول بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با سبکی متفاوت نسبت به سال های گذشته به طور رسمی توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن اول جدید بایرن این بار بر خلاف قبل در زمینه سفید همراه با آستین های قرمز ارائه شده است. سه خط روی شانه و نوار لبه آستین سفید کار شده و سایر جزئیات از جمله لوگوی باشگاه، آدیداس، اسپانسر و نوار و پنل پهلو به رنگ قرمز هستند.

منشا الهام بخش لباس جدید بایرن هنوز به طور دقیق مشخص نیست اما یک لباس با ترکیب مشابه در سال ۱۹۳۰ توسط بایرن مونیخ استفاده شده که نسخه بازتولید آن به مناسبت ۱۲۰ سالگی باشگاه در سال ۲۰۲۰ عرضه شد.

شورت و جوراب قرمز با جزئیات سفید ترکیب لباس بایرن مونیخ در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.


لباس بایرن مونیخ ۲۰۲۵-۲۰۲۴؛ برای اولین بار بدون جزئیات سفید (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – لباس اول بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ برای اولین بار در تاریخ باشگاه بدون هیچ جزئیات سفیدی از سوی آدیداس عرضه خواهد شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ قرمز همراه با نوارهای گرافیکی در سایه ای نزدیک به زمینه ارائه شده است. جزئیات مشکی(یا احتمالا مارون بسیار تیره) در قالب سه … ادامه مطلب لباس بایرن مونیخ ۲۰۲۵-۲۰۲۴؛ برای اولین بار بدون جزئیات سفید (تصاویر اولیه)

لباس چهارم بایرن مونیخ ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

LFSTLR؛ کالکشن لایف استایل لباس سوم پنج تیم بزرگ آدیداس

تیم کیتز – مجموعه جدید لباس های لایف استایل آدیداس بر پایه طرح لباس سوم ۵ باشگاه بزرگ تحت پوشش این برند آلمانی تحت عنوان “LFSTLR” یا همان مخفف Lifestyler رونمایی شد. این کالکشن که برای پنج تیم آرسنال، بایرن مونیخ، رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس طراحی و عرضه شده شامل اقلام مختلفی است که … ادامه مطلب LFSTLR؛ کالکشن لایف استایل لباس سوم پنج تیم بزرگ آدیداس

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
31 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

این چه سمی بود

واقعا خوبه ، نو آوری قشنگیه

خب لباس دوم و سوم که نقص نداره ولی راجب لباس اول باید بگم پس زمینه سفید یه تغییر جالبی هست که باید اعمال باشه خیلی شجاعانه اس چون آدیداس هم میتونه کلی تعریف بشنوه هم کلی انتقاد ولی پوما اومد کیت امسال سیتی رو یقه و آستین رو قرمز زد که حرکت شجاعانه ای بود و نتیجه گرفت حالا باید ببینیم آدیداس چه میکنه

آدیداس واسه ی کیت اول بایرن میخواد شونه و آستین ها و لوگو ها و اسپانسرها رو سفید کنه ولی بشدت طرح چرتیه و سادس.توی گوگل سرچ کنی
FC Bayern munich Home 23/24 Leaked اطلاعات و عکساشو واست میاره

عزیز پوما فقط لبه آستین ها و یقه ها رو قرمز کرده(به علاوه یه شورت قرمز که اونم خیلی استفاده نشد) امسال آدیداس کل زمینه رو عوض کرده. به نطرم نباید این کارو می کرد.

تخصص آدیداس تو لباس ها دومه⚡

سلام خدمت تیم کیتز عزیز.
توی بازی سه شنبه شب رئال مقابل چلسی که در ورزشگاه چلسی برگزار شد،تیم رئال برای جلوگیری از تداخل رنگ جوراب ها(که سفیدرنگ هستند ) درحالی از جوراب مشکی و سبز خودش استفاده کرد که پیراهن سفیدش رو پوشیده بود و ترکیب ناهماهنگی داشت.ممنون میشیم که این موضوع رو پوشش بدین .

خبر مال یک ماه پیشه

کیت اول واقعا افتضاحه

شُرت لباس اول قرمزه یا سفید؟

اول قرمز بعد مشکی
اگه رقیب شلوارکش هم رنگش بود میره سفید میپوشه

اکثر تیمای قرمز پوش بوندسلیگا شورتشونم قرمزه

ولی لباس اول خیلی باحال شده :))) بایرن مونیخ و لباس اول سفید 😃😃😂😂

لباس اول، عجیب و نا آشنا

کیت اول بایرن یک ساختار شکنی زیبایی

اونایی که میگن ساختار شکنی
خوشتون میاد پرسپولیس لباس اولش سیاه
استقلال لباس اولش سفید
سپاهان هم سفید یا سیاه؟
رنگ اصلی اولیه پیراهن میشه هویت تیم
لباس میهمان و سوم و حتی چهارم پنجم
برای رنگبندی های دیگه استفاده میشه
این حرکت شرکت ادیداس یا باشگاه بایرن مونیخ عجیب و دور انتظار بوده…
در یکی از توییت های المانی نوشته شده بود شاید بایرن مونیخ لیاقت پوشیدن لباس قرمز نداره که از سفید استفاده کرده

و تراکتور هم در حقیقت داره میره سمت سیاه

با این لباس در روز رونمایی سه تا تو الیانز بخورین تا بفهمید رئال مادرید نیستین که سفید بپوشین… حالا اگر دورتموند قدربدونه قهرمان شه این کیت به بد یومن ترین کیت معرفی شده تبدیل میشه و فروشش زیر سوال میره …
سنت شکنی 🙂 هه!

خیلی خیلی جالبه این کیتش. خیلی میتونه تعریف و انتقاد و پیشنهاد بگیره هم بایرن هم آدیداس

به نظر از لباس ایران تو جام ۹۸ ادگوبرداری شده.

خوبه ولی بایرن مونیخ به رنگ قرمز بیشتر عادت کرده

لباس اول سادس ولی خیلی خوشم میاد 😁

لباس اول طراحی جالبی نداره و اون اسپانسر یا آرم هم خیلی بد قرار گرفته
آدیداس میتونست از همون طرح قبلی استفاده کنه

لباس های این تیم خیلی خوشگل و جذاب شده احسنت به طراح این لباس ها

تیم کتیز یه سول یعنی از لباس اول در لیگ قهرمانان استفاده نمیشه

تیم کیتز لطفا جواب سوال مارو بده
باز هم مثل سال های پیش مسابقه طراحی کیت فوتبال میذارید یا خیر

آدیداس روندی رو پیش گرفته که به نظرم جالبه، لباس اول رو ساده و شیک میزنه و لباس دوم و سوم رو خیلی جذاب طراحی میکنه

لباس سوم خوبه ولی اگه یکم پترن پررنگ تر بود خیلی بهتر میشد قطعا

کیت هاب آدیداس فصل بعدی، بسیار شیک و ساده طراحی شده و این خیلی خیلی خوبه