لباس برنتفورد ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس سوم برنتفورد برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط آمبرو رونمایی شد.

پیراهن سوم یاران سامان قدوس در فصل جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با مجموعه پراکنده ای از بلاک های مستطیلی در دو رنگ صورتی و زرد روشن ارائه شده است. لوگوی باشگاه، آمبرو و اسپانسر نیز همگی تک رنگ سفید هستند که ساختار طرح زمینه باعث شده به سختی قابل تفکیک باشند.


(۳۱ تیر ۱۴۰۱) لباس دوم برنتفورد برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط آمبرو رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه به رنگ ملانژ آبی روشن و در محدوده آستین ها و یقه یکدست آبی روشن است. در لباس دوم جدید یکی از لوگوهای قدیمی باشگاه برنتفورد مربوط به دهه ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ میلادی به صورت تک رنگ سرمه ای جایگزین لوگوی کنونی شده است.

نوار لبه آستین، لوگوی آمبرو و اسپانسر نیز از دیگر اجزای سرمه ای رنگ لباس جدید یاران سامان قدوس در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر انگلیس به شمار می روند.


لباس اول برنتفورد ۲۰۲۳-۲۰۲۲

(۷ آذر ۱۴۰۰) باشگاه برنتفورد انگلیس اعلام کرد در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لباس اول جدیدی معرفی نخواهد کرد.

طبق گفته مدیریت باشگاه برنتفورد هواداران از باشگاه چنین خواسته ای داشته اند و به دلیل اینکه درآمدهای برنتفورد از محل حق پخش و قراردادهای تجاری با صعود به لیگ برتر رشد چشمگیری داشته، با هماهنگی آمبرو به عنوان تامین کننده لباس تیم و همچنین اسپانسرها با خواسته هواداران موافقت شده است.

به این ترتیب یاران سامان قدوس در برنتفورد در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ با همان لباس اول فصل جاری به میدان خواهند رفت، اتفاقی که به دلیل یکنواختی استفاده از ترکیب راه راه قرمز و سفید در سال های متمادی، احتمالا چندان هم به چشم نخواهد آمد!

لباس برنتفورد ۲۰۲۴-۲۰۲۳ و ۲۰۲۵-۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس سوم برنتفورد برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط آمبرو رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ سرمه ای همراه با یک گرافیک مرکب از صورتی و فیروزه ای برگرفته از تصویر کلوزآپ بال زنبور که به عنوان نماد باشگاه برنتفورد شناخته می شود ارائه شده است. نوار لبه آستین فیروزه ای … ادامه مطلب لباس برنتفورد ۲۰۲۴-۲۰۲۳ و ۲۰۲۵-۲۰۲۴

لباس برنتفورد ۲۰۲۲-۲۰۲۱

 

لباس سوم برنتفورد برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
3 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آدم اینا رو می‌بینه یاد لیگ مملکت خودمون میوفته که تیم ها میگن چون این لباس خوبی بود دیگه برای فصل بعدی هم همین رو می‌پوشیم 😂😐

من نظری ندارم ..

لباس دوم قشنگه