لباس بولتون ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس اول، دوم و سوم بولتون واندررز یکی از قدیمی ترین باشگاه های انگلستان برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لیگ یک انگلیس توسط مکرون تامین می شود.

لباس اول در زمینه یکدست سفید همراه با جزئیات مشکی/سرمه ای تیره و قرمز در قالب یقه و نوار لبه آستین و همچنین تصویر بی رنگ استادیوم دانشگاه بولتون، ورزشگاه خانگی باشگاه بولتون به مناسبت ۲۵ سالگی این استادیوم به صورت امباس در قسمت پایین پشت پیراهن ارائه شده است.

لباس دوم نیز در زمینه با ترکیبی از دو سایه نزدیک به هم از رنگ آبی که با یک پترن خطی با ساختار لوزی در مرکز پیراهن در یکدیگر ادغام می شوند ارائه شده که با یقه و نوار لبه آستین سفید و تصویر استادیوم خانگی بولتون با اعداد سال های ۲۰۲۲-۱۹۹۷ همانند لباس اول در پشت پیراهن کامل می شود.

لباس سوم هم با ترکیبی ساده در زمینه به رنگ زرد و در محدوده آستین، یقه و لبه پایین پیراهن سرمه ای تیره است. لوگوی باشگاه، مکرون و اسپانسرها همگی تک رنگ سرمه ای تیره کار شده و نماد گل شقایق برگرفته از نشان باشگاه بولتون نیز به صورت بی رنگ در پایین پشت پیراهن حک شده است.

لباس بولتون ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس اول، دوم و سوم بولتون واندررز برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط مکرون رونمایی شد. پیراهن اول جدید با ترکیبی ساده و کلاسیک در زمینه یکدست سفید همراه با خط دوخت در دو سمت شانه ها ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین نیز به رنگ سرمه ای کار شده و یک … ادامه مطلب لباس بولتون ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس بولتون ۲۰۲۲-۲۰۲۱

 

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها