لباس تونس برای جام جهانی ۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس سوم تیم ملی تونس برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توسط کاپا رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ سبز تیره همراه با تصویر محو مشابه آنچه در لباس اول و دوم نیز به کار رفته بود متشکل از نمادهای امپراتوری باستانی کارتاژ ارائه شده است. نوار طلایی در لبه آستین و لبه پایین پیراهن به همراه لوگوی تک رنگ طلایی فدراسیون فوتبال تونس و کاپا دیگر جزئیات پیراهن جدید را تشکیل می دهد.

شورت و جوراب سبز تیره با لوگوها و جزئیات طلایی ترکیب لباس سوم تونس در جام جهانی ۲۰۲۲ و سال ۲۰۲۳ را کامل می کند.


(۷ مهر ۱۴۰۱) لباس اول و دوم تیم ملی تونس برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توسط کاپا رونمای شد.

لباس اول جدید با حفظ قالب دوخت ثابت لباس ها کاپا در زمینه سفید همراه با طرحی برگرفته از نمادهای امپراتوری باستانی کارتاژ و زره شخصیت تاریخی آن هانیبال به صورت محو در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است.

نوار لبه آستین و حاشیه پایین پیراهن از جزئیات قرمز لباس به شمار می رود و پرچم تونس نیز در پشت یقه به چشم می خورد. شورت و جوراب سفید ترکیب لباس اول تونس در جام جهانی قطر را کامل می کند.

لباس دوم جدید تونس نیز با طرح مشابه لباس اول در زمینه قرمز همراه با طرح محو در قسمت جلوی پیراهن و نوار سفید رنگ در لبه آستین و پایین پیراهن ارائه شده است.

لباس تونس برای سال ۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس سوم تیم ملی تونس برای سال ۲۰۲۴ و جام ملت های آفریقا ۲۰۲۳ توسط کاپا رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ آبی همراه با یک گرافیک محو برگرفته از نقوش معماری روستای سیدی بوسعید در حومه پایتخت تونس که به بهشت کوچک سفید و آبی معروف است، ارائه … ادامه مطلب لباس تونس برای سال ۲۰۲۴

لباس تونس برای جام ملت های آفریقا ۲۰۲۱

 

۲۰۱۷ تونس، ۲۰۱۹ پرسپولیس، ۲۰۲۰ شهر خودرو، ۲۰۲۱ ؟؟؟…

تیم کیتز – تیم فوتبال شهر خودرو در دیدار هفته چهارم لیگ برتر ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مقابل پرسپولیس برای اولین بار با لباس دوم خود به میدان رفت. این لباس البته تصویری کاملا آشنا در ذهن فوتبالدوستان بود، لباس اول تونس در سال ۲۰۱۷ که نسخه ایرانیزه شده آن در فصل گذشته به عنوان لباس دوم پرسپولیس … ادامه مطلب ۲۰۱۷ تونس، ۲۰۱۹ پرسپولیس، ۲۰۲۰ شهر خودرو، ۲۰۲۱ ؟؟؟…

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها