لباس ایتالیا برای سال ۲۰۲۲؛ آخرین لباس آتزوری با برند پوما

توسط

تیم کیتز – لباس دوم ایتالیا برای سال ۲۰۲۲ به عنوان آخرین لباس آتزوری با برند پوما رسما رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید تحت تم طراحی جدید پوما در زمینه سفید همراه با یک محدوده سپر مانند سفید در مرکز پیراهن که با سه رنگ پرچم ایتالیا در طرفین احاطه شده ارائه شده است.

لوگوی تیم ملی ایتالیا با دو خط طلایی در اطراف آن در مرکز سینه و لوگو نوشته ی پوما نیز در بالای آن نقش بسته است. یقه آبی و نوار لبه آستین نیز مرکب از رنگ های پرچم ایتالیا یعنی سبز، سفید و قرمز است و نام کشور “ITALIA” نیز در پشت یقه نوشته شده است.

شورت و جوراب آبی ترکیب آخرین لباس دوم ایتالیا با برند پوما در سال ۲۰۲۲ را کامل می کند.


(۹ خرداد ۱۴۰۱) لباس اول تیم ملی ایتالیا برای سال ۲۰۲۲ به عنوان یکی از آخرین لباس های آتزوری با برند پوما رسما رونمایی شد.

پیراهن جدید به رسم سنت همیشگی در زمینه به رنگ آبی است با این تفاوت که این بار پیراهن به چهار قسمت تیره و روشن تقسیم شده که اشاره ای پنهان به چهار قهرمانی ایتالیا در جام جهانی است.

یقه گرد کشی کیپ به رنگ آبی است و سه رنگ سبز و سفید و قرمز پرچم ایتالیا نیز در لبه آن خودنمایی می کند. اعداد سال های قهرمانی ایتالیا در جام های جهانی نیز در داخل یقه چاپ شده و از دیگر نکات لباس ایتالیا در سال ۲۰۲۲ باید به استفاده از لوگوی طلایی پوما همراه با نوشته PUMA اشاره کرد.

ایتالیا از سال ۲۰۲۳ لباس های آدیداس را بر تن خواهد کرد.

لباس ایتالیا برای یورو ۲۰۲۴

تیم کیتز - لباس اول و دوم تیم ملی ایتالیا برای سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ و حضور در یورو ۲۰۲۴ به طور رسمی توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ آبی همراه با نوارهای باریک بریده بریده به صورت بی رنگ در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. نوار سفید رنگ … ادامه مطلب لباس ایتالیا برای یورو ۲۰۲۴

کالکشن کلاسیک آدیداس برای تیم های ملی

تیم کیتز – آدیداس مجموعه جدیدی را بر مبنای طرح های قدیمی برای تیم های ملی تحت پوشش خود عرضه کرد. این کالکشن ها که برای تیم های ملی شاخص آدیداس ارائه شده شامل چند آیتم است که نسخه بازآفرینی یکی از لباس های قدیمی تیم ها شاخص ترین آیتم آن به شمار می رود. … ادامه مطلب کالکشن کلاسیک آدیداس برای تیم های ملی

لباس های جام جهانی زنان ۲۰۲۳ – سوئیس اضافه شد

تیم کیتز - لباس اول تیم ملی سوئیس برای جام جهانی ۲۰۲۳ زنان توسط پوما رونمایی شد. در طراحی لباس جدید سوئیس طبیعت کوهستانی این کشور مورد توجه قرار گرفته است. لباس اول سوئیس برای جام جهانی زنان ۲۰۲۳ (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲) لباس تیم های ملی آفریقای جنوبی و دانمارک برای جام جهانی ۲۰۲۳ زنان … ادامه مطلب لباس های جام جهانی زنان ۲۰۲۳ – سوئیس اضافه شد

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
7 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تیم کینز مگه نگفتی ایتالیا با آدیداس قرارداد بسته پس پوما چیه؟

سلام قرارداد شون اگه دقت کنید برای سال ۲۰۲۳ هست

واقعا؟

پیراهنی که اشاره پنهان به ۴ قهرمانی تو جام جهانی داره ولی قرار نیست تو جام جهانی پوشیده بشه 😂

این بده!

واقعا ناراحت شدم ایتالیا نتونست بره جام جهانی

تو جام جهانی که نیست پس اینو کی میپوشه