لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – فتوشات های بازیکنان تیم ملی ایران در قطر برخی نقاط مبهم لباس ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ را روشن کرد.

نکته اول مربوط به جنس لوگوی فدراسیون است که در مراسم رونمایی به شکل برچسبی روی پیراهن درج شده بود اما حالا تصاویر نهایی نشان می دهد که لوگو به صورت بافتی و مشابه آن چیزی است که در مرحله مقدماتی روی لباس تیم ملی نصب شده بود.

مورد بعدی مربوط به فونت و رنگ شماره ها است، فونت شماره بازیکنان به رنگ قرمز و ظاهرا همان فرمی است که فدراسیون در مرحله مقدماتی روی لباس های آل اشپورت و مجید چاپ می کرد.

در تصاویر منتشر شده لباسی که به تن دروازه بان ها است به رنگ فسفری با رده های محو پوست یوزپلنگ بر روی آستین ها است. نکته عجیب چاپ شماره های سفید روی لباس است که دید آن را روی رنگ زمینه به حداقل رسانده است. یکی دیگر از لباس های دروازه بانی تیم ملی نیز به رنگ مشکی است.


(۱۸ آبان ۱۴۰۱) لباس اول و دوم تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابت های جام جهانی قطر رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه یکدست سفید همراه با یک پترن محو پوست یوزپلنگ در محدوده آستین ها ارائه شده است. جزئیات برگرفته از رنگ های پرچ ایران در قالب یقه و نوار وجه داخلی لبه آستین نمود پیدا کرده است.

در محدوده پهلوها از پارچه ای با بافت تنفسی استفاده شده که تا محدوده جلوی پیراهن امتداد دارد و یک نوار قرمز رنگ در لبه پایینی پیراهن به چشم می خورد. لوگوی مجید نیز به رنگ مشکی است و شورت و جوراب سفید ترکیب لباس اول ایران در جام جهانی قطر را کامل می کند.

پیراهن دوم نیز با طرح مشابه لباس اول و در زمینه به رنگ قرمز ارائه شده که با شورت و جوراب قرمز کامل می شود.


(۱۷ آبان ۱۴۰۱) لباس تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ روز سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ در قالب مراسمی در برج میلاد تهران رونمایی شد.

گزارش تصویری مراسم رونمایی را در ادامه ببینید.


(۱۶ آبان ۱۴۰۱) فدراسیون فوتبال برای تکذیب انتساب طرحی که تحت عنوان “پیراهن هواداری” در فضای مجازی پخش شده بود یک روز قبل از برگزاری مراسم رونمایی رسمی طرح گرافیکی لباس اصلی را منتشر کرد!

(۱۶ آبان ۱۴۰۱) یک روز پیش از رونمایی رسمی، تصاویر جدیدی از لباس اول و دوم تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ منتشر شد که جزئیات فاش شده قبلی را کاملا تایید می کند.


 

(۱۴ آبان ۱۴۰۱) تصویر گرافیکی لباس تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ در قسمت فوتبال فانتزی سایت فیفا بارگذاری شده که طرح ها و تصاویر لو رفته قبلی را تایید می کند. در این بین تصویر لباس دروازه بانی ایران نیز قرار گرفته که به رنگ مشکی با پترن پوست یوزپلنگ بر روی شانه ها است.

(با تشکر از سروش soroushalz)


 

(۱۴ آبان ۱۴۰۱) سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در گفتگوی تلویزیونی اعلام کرد لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ رونمایی خواهد شد. پیش از این فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای رسمی روز پانزدهم آبان را به عنوان تاریخ رونمایی اعلام کرده بود.


 

(۱۳ آبان ۱۴۰۱) فیفا به تازگی تصویری در شبکه های اجتماعی خود منتشر کرد که در آن یک بازیکن از هر تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ با لباس تیم اش حضور داشت.

این تصویر بازیکنان را در یک سالن بدنسازی نشان می دهد که در بین آنها بازیکن شماره ۹ ایران که به مهدی طارمی اشاره دارد لباسی مشابه طرحی که پیش از این لو رفته بود بر تن داشت. دیگر نکته قابل اشاره استفاده از رنگ مشکی برای شماره روی پیراهن است و باید دید آیا در نسخه نهایی هم رنگ شماره ها مشکی خواهد بود یا قرمز(و یا حتی سبز).

(با تشکر از محمد mohammadsi)

 


 

(۸ آبان ۱۴۰۱) به نظر می رسد تصویر گرافیکی منتشر شده در سایت مجید به طور غیر مستقیم اطلاعات قبلی در ارتباط با طرح لباس تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۲۲ را تایید می کند.

پیش از این در به روزرسانی (۵ مهر ۱۴۰۱) همین پست به استفاده از پترن یوزپلنگ بر روی شانه و آستین اشاره شد و به دنبال آن تصویری طی روزهای گذشته با منشا فوتی هدلاینز در رسانه های داخلی منتشر شد.

 

حالا سایت مجید در یکی از اسلایدهای اطلاع رسانی در ارتباط با لباس تیم ملی در جام جهانی تصویری منتشر کرده که طرحی مشابه در قالب یک تصویر گرافیکی بر تن کاراکترهای موجود در تصویر دیده می شود. این تصویر نشان می دهد که برای هر دو لباس اول و دوم تیم ملی از طرح مشترک استفاده شده که در قالب دو رنگ سفید و قرمز پیاده سازی شده است.

طبق آخرین اعلام از سوی فدراسیون لباس تیم ملی ۱۵ آبان ماه به فاصله دو هفته مانده به آغاز جام جهانی رونمایی خواهد شد.

(با تشکر از مهران محجوب)


 

(۸ آبان ۱۴۰۱) طبق اعلام فدراسیون فوتبال مراسم رونمایی از لباس های تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.


 

(۶ آبان ۱۴۰۱) تیم کیتز – لباس اول و دوم تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به زودی رسما رونمایی خواهد شد.

در زیر تصاویر مربوط به یکی از طرح های پیشنهادی برای لباس اول و دوم تیم ملی برای جام جهانی را مشاهده می کنید. (این دو طرح از سوی فدراسیون رد شده)

طرح پیشنهادی پیراهن اول در زمینه سفید همراه با همراه با نواری متشکل از نقوشی مرکب از سبز و قرمز در محدوده شانه ها و پهلو ارائه شده است. این نگاره به شکل محو و در اندازه بزرگ تر در قسمت جلوی پیراهن هم نقش بسته و پترن پوست یوزپلنگ نیز به شکل بسیار محو و محدود در نزدیکی لبه آستین به چشم می خورد.

یقه و نوار لبه آستین کشی عمدتا سفید با سه رنگ پرچم ایران در لبه آن ها و همچنین نوار قرمز رنگ در لبه پایین پیراهن از دیگر جزئیات این طرح پیشنهادی لباس تیم ملی به شمار می رود.

یکی از طرح های پیشنهادی پیراهن دوم نیز در زمینه به رنگ قرمز همراه با یک پترن انتزاعی محو در قسمت جلوی پیراهن و محدوده آستین ها ارائه شده است. تصویر معروف منتسب به یوزپلنگ ایرانی نیز در لباس دوم در گوشه پایین به چشم می خورد و یقه قرمز با حاشیه سبز به همراه نوار لبه آستین سبز و سفید و قرمز ترکیب این طرح پیشنهادی برای لباس دوم ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ را کامل می کند.


تیم کیتز – اخبار مربوط به لباس تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را در این صفحه دنبال کنید.

(۲۹ مهر ۱۴۰۱) زمان رونمایی از لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ مجددا به تعویق افتاد. ظاهرا این تصمیم از سوی فدراسیون و با هدف جذب اسپانسر برای مراسم رونمایی اتخاذ شده است. زمان جدید متعاقبا اعلام خواهد شد.

(۲۳ مهر ۱۴۰۱) مجموعه اقلام مربوط به بازیکنان تیم ملی به تایید کارلوس کی روش سرمربی ایران رسید و به دنبال آن روز شنبه ۳۰ ام مهر ماه ۱۴۰۱ به عنوان تاریخ جدید رونمایی از لباس های تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ اعلام شد.


(۷ مهر ۱۴۰۱) مراسم رونمایی از لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به زمان نامعلومی موکول شد. همچنین این احتمال وجود دارد که مراسمی به این منظور برگزار نگردد و لباس جدید بدون تشریفات خاصی رونمایی شود.


(۵ مهر ۱۴۰۱) بر اساس اطلاعات واصله تصویر منتسب به یوزپلنگ که از سال ۲۰۱۴ تا کنون مستمرا و به صورت تصویر محو بزرگ یا تگ دایره ای بر روی لباس های تیم ملی از برندهای مختلف دیده می شد، از لباس ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ حذف شده و به جای آن از پترن پوست یوزپلنگ در محدوده آستین و شانه استفاده شده است.


(۲۴ شهریور ۱۴۰۱) زمان رونمایی از لباس تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص شد.

بر اساس جدیدترین شنیده ها لباس های تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر احتمالا روز پنجشنبه هفتم مهر ماه ۱۴۰۱ در هتل اسپیناس پالاس تهران رونمایی خواهد شد.


(۲۵ مرداد ۱۴۰۱) لباس های تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به تایید فدراسیون جهانی فوتبال FIFA رسید.

طرح لباس جدید تیم ملی پیش از این مطابق با ضوابط و آئین نامه های اعلامی از سوی فیفا نهایی شده بود و اکنون تایید این نهاد را نیز اخذ کرد. با این وجود هنوز برنامه رونمایی لباس تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص نیست.

برندهای جام ملت های آسیا ۲۰۲۳؛ لباس نایک بر تن قهرمان سه دوره اخیر

تیم کیتز – با قهرمانی قطر در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳، برای سومین دوره پیاپی تیمی با لباس نایک قهرمان این رقابت ها شد. در ۴ دوره اخیر جام ملت های آسیا حداقل یک تیم با لباس نایک حضور داشته که سه تای آخر با قهرمانی تیم های نایک(استرالیا، قطر، قطر) همراه بوده است. … ادامه مطلب برندهای جام ملت های آسیا ۲۰۲۳؛ لباس نایک بر تن قهرمان سه دوره اخیر

شکست و نشانی که به لباس ایران اضافه نشد

تیم کیتز – با شکست ایران مقابل مدافع عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا حسرت قهرمانی در این رقابت ها برای تیم ملی به بیش از نیم قرن افزایش پیدا کرد. قهرمان رقابت های جام ملت های آسیا یک تگ ویژه را به لباس خود الصاق می کند و در شرایطی که تصور می شد … ادامه مطلب شکست و نشانی که به لباس ایران اضافه نشد

نکات لباس ایران در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳

تیم کیتز – ماجراجویی تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ با برتری مقابل ژاپن و راهیابی به جمع ۴ تیم برتر مسابقات ادامه دارد. در ادامه نگاهی به بخش دوم نکات لباس تیم ملی در این رقابت ها خواهیم داشت. هر آنچه به عنوان آپشن شاخص تیم ملی در مرحله مقدماتی دیده … ادامه مطلب نکات لباس ایران در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
271 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پس لوگوی جدید چی؟

امید وارم پیراهن تیم ملی از طرح و کیفیت خوبی برخوردار باشه که در سطح تیم ملی باشه

امیدوارم حداقل مثل بعضی طرحاشون کپی نباشه
فاجعه آدیداس ۲۰۱۸ تکرار نشه این همه پز دادیم لباسمون آدیداسه لباسمون شد زشت ترین لباس جام جهانی ۲۰۱۸

من ،احساس میکنم با توجه به چیزی که تیم کیتز گفتش لباسمون شبیه لباس برزیل باشه،محدوده آستین برزیل هم همین پترن رو داره

پس لباس تیم ملی کِی میاد!

قرار بود جام جهانی قبلی از لوگوی جدید رونمایی بشه 🙂
مگه تلسکوپ جیمز وب میخواهید هوا کنید؟
رونمایی این لباس را هم به نظرم تا نزدیک جام جهانی طول خواهند داد. از واکنش هوادارن نسبت به طراحی میترسند چون معمولا ساده و بی کیفیت هستند.

تا یک ماه مونده به جام جهانی رو نمایی نمیشه چون ازش کپی می کنن و برند تولید کننده ضرر می کنه این حق برند تولید کننده هست تا هر وقت بخواد رونمایی کنه تا خودش بفروشه نه تولیدی های دیگ

هیچ وقت فکر نمیکردم بخاطر وجود برندی که یه زمانی بخاطر دو بنده هاش تو مسابقات جهانی ذوق میکردم حرص بخورم البته کیفیت نسبت به امکاناتشون خوبه اما مسئله طرح لباس

آلشپرت و مجید دو برند بی کیفیت و کپی کارن بابد اینو قبول کرد. هبچ برند داخلی درست و حسابی هم وجود نداره. کاش مث ۲۰۱۸ ی برند مثل آدیداس برای تیم ملی کار کنه، ساده باشه ولی حداقل شخصیت بده به تیم.

مثل ۲۰۱۸ آخه 😐 لباس ایران تو جام جهانی روسیه یه فاجعه تمام عیار بود، فقط مگه برند مهمه، لباس باید طرح و جنس درست حسابی داشته باشه

اتفاقا برند مجید برند بسیار موفق و خوبیه در زمینه تولید لباس ورزشی. هر چیزی هم تولید کنه بهتر از این که کلی التماس آدیداس کنیم و به پاش بیفتیم بعد یه لباسی طراحی کنه که بشه سومین لباس زشت جام جهانی!!!! البته به نظر من لباس ایران با اختلاف زشت ترین لباس بود

عزیزم‌قفلی زدی به زشت ترین…
زشت نرین بود چون رفتن طرح اماده ادیداس رو گرفتن
خود ادیداس که طراحی نکرده بود
باز با این حال بهترین جنس رو داشت
همون لباس بهترین لباس این چند سال گذشته تیم ملی بود

پوما بهترین برنده.مجید جنس با کیفیت واسه تیم ملی نمیزنه

ادیداس ایران درست زشت ترین لباس جان جهانی شد
اما طرح اماده بود چیز زشتی نبود فقط روش کار نشده بود
ولی پرستیژ داشت
وگرنه برن با ادیداس قرارداد ببندند ۲ تا طرح اجازه بدن بدون محدودیت درست کنن اون موقع میبینین بهترین لباس جام جهانی میتونیم باشیم
اما از مجید نمیشه این انتظار و داشت خیلی بخواد قوقا کنه ازین طرح های که تو لیگ مد شده استفاده میکنه

امیدوارم که مجید قدر بهترین تیم آسیا رو بدونه و بایک طرح خوب و کیفیت بالا بازیکانان لباس رو ببپوشن چرا که حقشونه

طراحی لباس به شدت ایراد داره. مسخرست اصلا. لوگوی جدید هم که هیچی !!!!! یعنی واقعا از اینهمه طرحی که ارسال شد یه طرح درست حسابی نبود برای جام جهانی استفاده کنیم؟؟ کاش که طراحی لوگو و لباس تیم ملی رو میزاشتن بر عهده آفام کیت

دوست عزیز لباس جدید هنوز رونمایی نشده

عزیزم صبر کن رونمایی بشه بعد. نکنه تو وصلی طرح رو دیدی 😂

خوشبختانه طاح ایده پرداز و خلاق زیاد داریم که طرح های قابل توجه و فاخر ارائه کردن.متاسفانه سیستم انتخاب و استفاده وقتی بر مبنای دلالی و پورسانت بگیری باشه باید نامید بود از ارائه لوگوی جدید یا پوشاک با کیفیت و در شان اسم ایران

این دو طرحی که رد کردن، خصوصا طرح اول که خیلی بهتر از انتظارمونن. میشه امیدوار بود که طرح انتخاب شده از اینا هم بهتر باشه!

اولی خوب نیست اما دومی خیلی قشنگه

برند خارجی از ایران پول میخواد
برند داخلی هم که کیفیت نداره
حتی ۲۰۱۸ هم کیروش فشار اورد وگرنه اینا دنبال ادیداس نمیرن که!
حالا ببینیم مجید بازم زیرپوش سفید طراحی میکنه یا نه😂 در جواب اون دوستی هم که گفته الشپورت خوب نیس باید بگم همین الشپورت لباس ایرانو تو جام ۲۰۱۴ طراحی کرد و یکی از بهترینای جام هم انتخاب شد

مجید زیر پوش طراحی کرده؟ چی میگی؟ طرحش از الشپورت هم خیلی بهتر بود تو این مدت.

اگه با دقت بخونی منظورم اینه که باید دید ایا برند مجید هم همچون قبلی ها با یه زیرپوش ابرو مونو میبره یا نه
در جواب حرفی هم که میگی طراحی مجید خوب بوده منم موافقم اما برو طراحی الشپورت برای تیم ملی در جام برزیل رو نگاه کن که بین بهترینها هم انتخاب شد بعدا حرف بزن

طرح که احتمالا منظورتون اون کارت ویزیتیه که ۸۰ تا کشور توی ۹۰ تا رشته استفادش کردن؟!

خواهشاً این لوگوی مسخره توپ چهلتیکه رو بردارید واقعا مسخره هست

واسه لباس تیم ملی برند هایی مثل مکرون ، جوما، یاکو، کاستوره، اررا، لوتو، کاپا،کلمه، اسیکس ، میزانو ، هومل و… گزینه خوبیه… واگه نشد بهترین گزینه همین مجیده که هم فعالیت بین المللی داشته و داره و هم با سابقه ترینه تو تولید پوشاک ورزشی تو ایران

این لوگو کوفتی رو عوض کنید خیلی زشت و بی پرستیژه

قرار بود اوایل مرداد یا اواخر خرداد باشه…

احتمالا آخرین تیمی که از لباسش برای جام جهانی رونمایی میکنه ایرانه، الان دیگه تیم های رنگ ۱۰۰ جهان هم از کیت ۲۰۲۲ شون رونمایی کردن ولی ما هیچ ما فعلا فقط نگاه

دو سالی که پوما زد زیبا بود ولی نایک ک خوب بلا شک نیستیم آدیداس هم الان وقت نداره طراحی کنه بازم آماده میمونه برند های داخلی ولی برند معتبر باشه اعتماد به نفس میاره تو یک مسابقات مهم تو گروه با کلاس دو تا نایک اصل یه آدیداس بیاد تیمت مجید بپوشه یعنی شخصیت بازیکنانمون. و اعتماد به نفس میاد پایین ولی همین جزئیات یک تیم خوب میسازه ولی حداقل رو پوما میشه دل بست طرحاش بد نیست

چی میگی داداش خوبه حالت؟؟؟

خود فهمیدی چی گفتی؟

چجوری رونمایی میشه؟

تا الان فقط ۳ کشور کامرون.ایران و تونس از لباسشون رونمایی نکردن

سلام لطفا مستند کوتاه (لباس تیم ملی) که در لینک زیر هست در سایت و اینستاگرام قرار بدید:
https://b2n.ir/s72645
ممنون

امیدوارم حداقل طراحی خوبی بشه برای کیت تیم ملی حالا که پروسه انتخاب برندبراساس بدویت قرن پیش شکل گرفته آخرین طرحی که مروج برای تیم ملی زدوتیمهای لیگ دوی ماهم نمیپوشن وبحدی این طرح مسخره وبی هویته که مایه خجالت وننگه مادرایران طراحان بسیارخوش سلیقه ای داریم بجای این دیکتاتوری طرح روبه فراخان میزاشتن وبرترین طرحهاپس ازتایید به تولیدبرندموردقراردادمیرسیدبنظرم اتفاق مثبتی بود باورکنیداین جزئیات بظاهربی اهمیت درفوتبال روزدنیا بسیارمهمه والبته منبع درآمدزایی وای کاش حداقل دراین قحط الرجال مدیران شرکت مجیدمیفهمیدن چه فرصت باارزشی بدست آوردن…

چه خبر جذابی! خودش یک قدم به جلوعه!


یک نکته‌ای، معمولا مقابل لوگوی فدراسیون‌ها یا باشگاه‌ها، لوگوی برند رو میزدید و نهایتا زیرش به مسابقات مربوط اشاره میکردید. اینجا برعکسه…!🤔

بلاخره هفتم شد
انشالا امروز رونمایی میشه

تیم کیتز مگه نگفتی امروز از لباس تیم ملی رونمایی میشه پس چیشد

فقط ما موندیم و کامرون
رقابت سرسختی داریم برا آخر شدن

خخخخ😂 دقیقاً

سلام خسته نباشید سایت فوتی هد لاینز سه روزه تصاویر کیت تیم ملی رو منتشر کرده

Vala neveshte az Fifa 23 “minimit series hast
Vali batmr tebghe goftehaye khode Teamkits barate shoone inna cheetah hast. Vali fekr konam pirahane sevom, kit sabz Afam bashe
Teamkit@
Shoma chizi jadid daryaft nakardid?

1 2 3 8