همسان سازی فوتسال با فوتبال

توسط

تیم کیتز – تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار خود از مرحله انتخابی جام ملت های فوتسال آسیا ۲۰۲۲ با طرح یکسان با تیم ملی فوتبال به میدان رفت.

لباس جدید تیم ملی فوتسال در کلیات و جزئیات تقریبا به طور کامل مشابه آن چیزی است که تیم ملی فوتبال بر تن کرده بود و اینگونه به نظر می رسد که در واقع هیچ تفاوتی نه از نظر طرح و احتمالا جنس بین این دو لباس نیست و همگی با کیفیت مشابه تامین شده اند.

پیش از این تیم فوتسال زیر ۱۹ سال ایران در تورنمنت کافا از لباس های با طرح آل اشپورت اما بدون لوگوی تولید کننده استفاده کرده بود و اکنون تیم ملی فوتسال پس از تیم ملی زنان و مردان، سومین تیمی است که لباس های طرح جدید را بر تن می کند.

جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال

تیم کیتز – کاپ قهرمانی و مدال لیگ برتر فوتسال در فصل ۱۴۰۲ که به گیتی پسند قهرمان این فصل اهدا می شود، توسط محمد طاهری در برج میلاد تهران رونمایی شد. جام قهرمانی از سه قسمت پایه، بدنه میانی و تاج تشکیل شده که قسمت میانی از ۵ ستون به نشانه تعداد بازیکنان یک … ادامه مطلب جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال

فوتسال و تیم ملی جوانان هم به روز شدند

 

لباس تیم ملی فوتسال اسپانیا برای یورو ۲۰۲۲

تیم کیتز – لباس جدید تیم ملی فوتسال اسپانیا برای رقابت های یورو ۲۰۲۲ توسط جوما رونمایی شد. این لباس به عنوان اولین لباسی که با لوگوی جدید تیم های ملی اسپانیا عرضه شده، با طرحی ساده در زمینه یکدست قرمز همراه با جزئیات زرد در قالب یقه و نوار جلوی یقه و نوار کوتاه … ادامه مطلب لباس تیم ملی فوتسال اسپانیا برای یورو ۲۰۲۲

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها