لباس قزاقستان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

توسط

تیم کیتز – لباس اول و دوم تیم ملی قزاقستان برای سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ در قالب طرح حمایتی یوفا از چند فدراسیون سطح پایین تر اروپا توسط اره آ رونمایی شد.

لباس اول جدید در زمینه به رنگ زرد همراه با یک پترن ظریف در سایه ای تیره تر از زمینه با الهام از زیورآلات سنتی قزاقستان که به عنوان نماد خوش شانسی در این کشور شناخته می شود ارائه شده است. جزئیات آبی در قالب یقه، نوار لبه آستین و نوار لبه پایین پیراهن به کار رفته و پرچم قزاقستان نیز در پشت یقه درج شده است.

لباس دوم قزاقستان نیز در زمینه به رنگ آبی همراه با پترن مشابه لباس اول در سایه ای تیره تر از زمینه ارائه شده که با یقه، نوار لبه آستین و نوار لبه پایینی سرمه ای رنگ کامل می شود.

لباس سوم هم با طرح مشابه لباس های دیگر در زمینه به رنگ مشکی همراه با پترن محو و لوگوهای تک رنگ سفید ارائه شده است.

قزاقستان تا پیش از این لباس های آدیداس را بر تن می کرد و کمتر از یک ماه قبل نیز از لباس جدید خود با برند آدیداس رونمایی کرده بود.

ویدیو | رونمایی لباس قزاقستان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

لباس قزاقستان ۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس اول تیم ملی قزاقستان برای سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ از سوی آدیداس عرضه شده است. پیراهن جدید با ترکیبی بسیار ساده در زمینه یکدست به رنگ زرد همراه با سه خط مشکی بر روی شانه ارائه شده است. شورت و جوراب زرد در حالی ترکیب لباس جدید قزاقستان را کامل می … ادامه مطلب لباس قزاقستان ۲۰۲۳

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کیت های خوبی هستن

کیتشون حتی از ایرانیا هم بهتره😐