لباس جامائیکا برای سال ۲۰۲۳؛ ورود به تیم های الیت آدیداس؟

توسط

تیم کیتز – لباس اول و دوم تیم ملی جامائیکا برای سال ۲۰۲۳ توسط تامین کننده جدید یعنی آدیداس رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ زرد روشن همراه با نوارهای باریک سبز روشن ارائه شده است. یقه، نوار لبه آستین و همچنین نوار پهلو و لبه پشتی مرکب از سه رنگ زرد، سبز و مشکی است و سه خط روی شانه و همچنین لوگوی آدیداس با شمایل جدید نیز از جزئیاتی هستند که به رنگ مشکی کار شده اند.

شورت سبز روشن با سه خط زرد و نوار سه رنگ در لبه پشتی به همراه جوراب خاص سه رنگ زرد و سبز و مشکی ترکیب لباس اول جدید جامائیکا با برند آدیداس را کامل می کند.

پیراهن دوم نیز با ترکیبی ساده در زمینه یکدست به رنگ قهوه ای تیره همراه با نوارقرمز، سبز و طلایی روشن در قالب یقه، نوار لبه آستین و پهلو ارائه شده است. لوگوی فدراسیون فوتبال جامائیکا، آدیداس و همچنین سه خط روی شانه همگی تک رنگ طلایی روشن هستند.

شورت راه راه باریک قهوه ای تیره و روشن به همراه جوراب چند رنگ مرکب از نوارهای مشکی، قرمز، سبز و طلایی روشن ترکیب لباس دوم جامائیکا در سال ۲۰۲۳ را کامل می کند.

در اقدامی کم سابقه نام ولز بونر(Wales Bonner) طراح جامائیکایی-انگلیسی لباس های جدید تیم ملی جامائیکا در پشت یقه و همچنین روی شورت(زیر لوگوی فدراسیون) درج شده است.

با توجه به طرح های ارائه شده و مانور تبلیغاتی به نظر می رسد جامائیکا در بدو ورود وارد مجمع تیم های ملی الیت آدیداس خواهد شد. جامائیکا پیش از این لباس های آمبرو را بر تن می کرد.

کالکشن کلاسیک آدیداس برای تیم های ملی

تیم کیتز – آدیداس مجموعه جدیدی را بر مبنای طرح های قدیمی برای تیم های ملی تحت پوشش خود عرضه کرد. این کالکشن ها که برای تیم های ملی شاخص آدیداس ارائه شده شامل چند آیتم است که نسخه بازآفرینی یکی از لباس های قدیمی تیم ها شاخص ترین آیتم آن به شمار می رود. … ادامه مطلب کالکشن کلاسیک آدیداس برای تیم های ملی

لباس های جام جهانی زنان ۲۰۲۳ – سوئیس اضافه شد

تیم کیتز - لباس اول تیم ملی سوئیس برای جام جهانی ۲۰۲۳ زنان توسط پوما رونمایی شد. در طراحی لباس جدید سوئیس طبیعت کوهستانی این کشور مورد توجه قرار گرفته است. لباس اول سوئیس برای جام جهانی زنان ۲۰۲۳ (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲) لباس تیم های ملی آفریقای جنوبی و دانمارک برای جام جهانی ۲۰۲۳ زنان … ادامه مطلب لباس های جام جهانی زنان ۲۰۲۳ – سوئیس اضافه شد

لباس جامائیکا ۲۰۲۲-۲۰۲۱

تیم کیتز – لباس های اول و دوم تیم ملی جامائیکا برای سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ با طراحی خاص توسط آمبرو رونمایی شد.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
7 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تیم کیتز یه مسابقه بزار یه سری لباس طراحی کردم واسه فولاد،تراکتور،استقلال،پرسمولیس و آلومیونیوم که واقعااااااا به جرعت میگم خیلی زیبان

اگر طرحهای خوبی باشن کپی میشن و بعد خود شما میگی چرا کپی رایت رعایت نکریدن… دراصل باید طرح ها برای باشگاه طبق فراخوان ها یا برند های ورزشی تولیدی ارسال بشه و در صورت تایید از طراح خریداری بشه!! اگر طرح اورجینال و صفر تا صد کار خود طراح باشه!! شما کانسپت های تیم های دیگرو میبینی که داره به نمایش در میاد و حتی چاپ و دوخته میشه بخاطر وجود قانون کپی رایته !!!

والا الان دوساله نساجی داره لباسیو میپوشه که تو همین تیم‌کیتز یه بنده خدایی طراحی کرد و به اشتراک گذاشتش
اخرشم معلوم نشد بنده خدا تونست اثبات کنه یا نه

دقیقا
منم چند تا کیت برای پرسپولیس و سپاهان و گل‌گهر و چند تا تیم دیگه طراحی کردم که همشون واقعا فوق‌العاده هستن…

منم موافق ایجاد یه چالش هستم ولی خب همون طور که دوستان گفتن باید چهارچوب های مناسب برای حق کپی رایت ایجاد بشه تا اتفاقی مثل کیت نساجی که از کیت آقای جامه بزرگ کپی شده بود رخ نده و هم از طرح ها درست استفاده بشه

کیت های به نسبت خوبی هستن ولی میشد خلاقیت بیشتری به خرج داد چیزی که ادیداس نداره

از همین میشه فهمید که وضع فوتبالمون چقدر خرابه..
جامائیکا کجای دنیا و فوتباله که آدیداس میپوشه و جزو الیت های آدیداسه؟
اون وقت ما جزو (مثلا) قدرت های اول آسیا هست تیم فوتبالمون بعد یه هفته قبل جام جهانی زشت ترین لباسو معرفی می کنیم