لباس جدید استقلال برای فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ (همراه با فیلم مراحل تولید)

توسط

تیم کیتز – لباس اول جدید تیم فوتبال استقلال تهران برای فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ توسط مجید رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ آبی همراه با یک پترن محو با ساختاری نزدیک به اشکال لوزی لوزی پیراهن فصل ۹۸-۹۷ ارائه شده است. لکه های ریز طلایی که تداعی گر ستاره های آسمان هستند مشابه آنچه در آخرین لباس استقلال شاهد بودیم در قسمت های مختلف پیراهن به صورت پراکنده خودنمایی می کند.

یقه و نوار لبه آستین به رنگ سفید و آبی و با طرح مشابه یقه های نایک کار شده و نکته قابل توجه این است که لوگوی مجید در محل معمول روی سینه به چشم نمی خورد. شورت و جوراب آبی ترکیب لباس اول جدید استقلال در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را کامل می کند.

ویدئوی مراحل تولید لباس جدید استقلال در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را در زیر ببینید.

نکات هفته بیستم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته بیستم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. مهدی ترابی با پیراهن شماره ۹ و شورت شماره ۶ در مصاف با استقلال! تبلیغ اسپانسر موبایلی استقلال که پیش از این از پشت پیراهن حذف شده بود، در دربی از سرشانه ها هم پاکسازی … ادامه مطلب نکات هفته بیستم لیگ برتر

نکات هفته نوزدهم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته نوزدهم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. بازیکنان تراکتور در عکس تیمی ابتدای مسابقه با نمایش یک پیراهن نمادین با هموطنان آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان ابراز همدردی کردند. تغییر رنگ لوگوی رایتل، سایر اسپانسرها و همچنین شماره و طرح … ادامه مطلب نکات هفته نوزدهم لیگ برتر

تغییرات لباس دوم استقلال؛ سه بار استفاده، سی بار تغییر!

تیم کیتز – لباس دوم استقلال در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تقریبا در هر بار استفاده با تغییراتی در جزئیات همراه بوده است. تغییر اول مربوط به یقه بود که در نسخه اولیه نیمه بالای آن آبی بود و در همان اولین مورد استفاده رنگ آبی به نیمه پایین یقه منتقل شد. مورد بعدی که در آخرین … ادامه مطلب تغییرات لباس دوم استقلال؛ سه بار استفاده، سی بار تغییر!

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
36 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

بنظرم کیت دربی استقلال خیلی قشنگتر بود(ترکیب ابی و سرمه ایی)