لباس دورتموند ۲۰۲۴-۲۰۲۳

توسط

تیم کیتز – لباس دوم دورتموند برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ که در قالب چالش طراحی لباس دورتموند توسط هواداران طراحی شده، توسط پوما رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با تصویر هوایی میدان بورزیگپلاتس واقع در دورتموند که باشگاه معمولا جشن های هواداری را در آنجا برگزار می کند ارائه شده است.

یقه مشکی و نوار لبه آستین به رنگ زرد کار شده و اسپانسر(۱&1) نیز با زمینه سفید روی لباس درج شده است. شورت و جوراب مشکی با جزئیات زرد ترکیب لباس دوم دورتموند در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.


(۵ خرداد ۱۴۰۲) لباس اول دورتموند برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط پوما رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه عمدتا به رنگ زرد همراه با یک گرافیک مشکی رنگ الهام گرفته از استادیوم خانگی دورتموند وستفالن که بخش بزرگی از فضای جلوی پیراهن را پوشش داده ارائه شده است.


یقه و نوار لبه آستین به رنگ مشکی کار شده و شورت مشکی(بعلاوه یک شورت جایگزین زرد) همراه با جوراب زرد و مشکی ترکیب لباس اول دورتموند در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ بوندسلیگا آلمان را کامل می کند.


طرح لباس دورتموند در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط هوادارن از بین ۹ طرح منتخب نهایی مسابقه طراحی لباس دورتموند برگزیده شده است.(اینجا ببینید)

لباس دورتموند ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر رسمی)

تیم کیتز – لباس اول بروسیا دورتموند برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ از سوی پوما عرضه خواهد شد. پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ زرد همراه با خطوط مشکی که در محدوده اسپانسر با شیب ملایمی به شکل V برش می خورند ارائه شده است. یقه، آستین ها و همچنین تکه نوار پهلو نیز به رنگ … ادامه مطلب لباس دورتموند ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر رسمی)

لباس ویژه ۵۰ سالگی استادیوم دورتموند

تیم کیتز – لباس ویژه پنجاهمین سال بهره برداری از استادیوم خانگی دورتموند “وستفالن” در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به زودی رسما توسط پوما رونمایی خواهد شد. پیراهن جدید تحت عنوان “Westfalenstadion” در قسمت میانی به رنگ مشکی و در کناره ها زرد است و یک پترن گرافیکی حاصل ادغام سایه تک رنگ از چهار بخش مختلف … ادامه مطلب لباس ویژه ۵۰ سالگی استادیوم دورتموند

پیراهن پیش مسابقه دورتموند ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – پیراهن پیش مسابقه دورتموند برای نیمه دوم فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط پوما رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه عمدتا به رنگ زرد همراه با یک پترن خاص حاصل چیدمان مدور سطوح شطرنجی در جهات مختلف در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. (۲۲ تیر ۱۴۰۲) پیراهن پیش مسابقه دورتموند برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ همزمان … ادامه مطلب پیراهن پیش مسابقه دورتموند ۲۰۲۴-۲۰۲۳

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
15 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کیت جذابیه

بنظر میرسه اگه با شورت مشکی ست کنن،
رنگ مشکی توی کیت خیلی زیاد میشه.

احتمالا لباس سومی هم خواهد بود که تو بعضی بازیا از اون استفاده کنند مثل این فصل

واقعا خوب نیست

از لحاظ مفهومی بودن و ارتباط با باشگاه طرح خوبیه ولی منم معتقدم که درصد مشکی بودن کل کیت ( لباس / شورت / جوراب ) زیاده و یه کمی از تعادل همیشگی کیت های دورتموند خارج میشه.

خوب نیست یعنوان کیت برگزیده بین طراحی ها

البته دوستان عزیزی که میگن مشکی زیاد شده ؛ منم بر همین عقیده‌ام اما توجه کنید که در طرح نهایی و طرحی که روی خود لباس پیاده شده توجه کنید که رنگ مشکی کمتر شده یعنی طرح رو کمی پایین تر اجرا کردن و لوگوی ۱&1 هم کمی پایین تر اومده

فرخوام های سس ماستی

انتظاراتم از طرح برنده فراخوان خیلی بیشتر از این حرفا بود

خیلی خوب نیست

خوبه ولی شبیه تیشرت های معمولی هس ن کیت ورزشی

طرح خوبیه اما فکر میکنم اگر اون پشت زمینه مشکی اسپانسر نبود جالبتر میشد.
الان طرح اون اسپانسر یه چیزی شبیه ایرانسل شده

این فصل هم قهرمان نمیشین. واقعا که خیلی ریتارد هستین

ذره‌ای‌ از سیاست فوتبال آلمان سر در نمیاری

عالی💛🖤💛🖤

عالی 💛