لباس دوم آرسنال برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس دوم جدید تیم فوتبال آرسنال برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ رسما توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید که برای اولین بار در ۱۰ سال اخیر در زمینه عمدتا سفید(خاکستری بسیار روشن) ارائه می شود از یک گرافیک به رنگ مارون که گفته می شود از سالن مرمر ورزشگاه قدیمی آرسنال هایبوری الهام گرفته شده در سرتاسر پیراهن بهره خواهد برد.

سه خط روی شانه ها، لوگوی باشگاه، لوگوی آدیداس و اسپانسرهای تبلیغاتی همگی به صورت تک رنگ مشکی کار شده اند. شورت قرمز مارون و جوراب سفید ترکیب لباس دوم آرسنال در فصل ۲۱-۲۰۲۰ را کامل می کند.

لباس آرسنال ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – لباس اول آرسنال برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ بار دیگر با جزئیات سرمه ای از سوی آدیداس عرضه خواهد شد. پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ قرمز و در محدوده آستین ها، پهلو و قسمت پایین پشت پیراهن به رنگ سفید است. جزئیات سرمه ای در قالب نوار باریک روی یقه، سه خط … ادامه مطلب لباس آرسنال ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

لباس تمام سفید آرسنال ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ همان نسخه سال قبل

تیم کیتز – باشگاه آرسنال برای سومین سال پیاپی از لباس تمام سفید خود در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با همکاری آدیداس رونمایی کرد. این پیراهن ویژه که برای سومین سال پیاپی و در قالب کمپین بررسی و ریشه یابی خشونت های جوانان یا بر علیه جوانان(No More Red) عرضه شده، از نظر ماهیت مشابه نسخه های … ادامه مطلب لباس تمام سفید آرسنال ۲۰۲۴-۲۰۲۳؛ همان نسخه سال قبل

پیراهن پیش مسابقه آرسنال با طراحی ویژه ایان رایت

تیم کیتز – پیراهن پیش مسابقه جدید آرسنال برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با طراحی ویژه مربوط به ایان رایت مهاجم سابق توپچی ها توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن جدید با یک طرح سرتاسری سیاه و سفید که از کنار هم قرار گرفتن تصاویر نمادین مربوط به ایان رایت تشکیل شده ارائه شده است. لوگوی طلایی باشگاه … ادامه مطلب پیراهن پیش مسابقه آرسنال با طراحی ویژه ایان رایت

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها