لباس دوم اتریش برای سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲؛ ساده سازی با حذف عناصر اصلی!

توسط

تیم کیتز – لباس دوم تیم ملی اتریش برای سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ با تغییر در ساختار جزئیات توسط پوما رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با نوار باریک با ترکیب قرمز و سفید پرچم کشور اتریش و نام کشور اتریش به زبان آلمانی “ÖSTERREICH” در مرکز سینه ارائه شده است.

در لباس جدید نشان ملی اتریش از دیدرس خارج شده و در اندازه کوچک در پشت یقه و همچنین در قالب پترن محو در زمینه پیراهن تکرار شده است. لوگوی پوما نیز در مرکز سینه به چشم می خورد.

لباس دروازه بانی نیز با طرح مشابه لباس تیم با ترکیبی بسیار ساده به رنگ سفید ارائه شده است.

تاریخ انتشار اولیه ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۷

لباس اتریش برای یورو ۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول و دوم تیم ملی اتریش برای سال ۲۰۲۵-۲۰۲۴ و رقابت های یورو ۲۰۲۴ به طور رسمی توسط پوما رونمایی شد. پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ قرمز همراه با یک گرافیک خاص در قسمت جلوی پیراهن برگرفته از سبک معماری اتریش که تلفیقی از سنت و مدرنیته است، ارائه … ادامه مطلب لباس اتریش برای یورو ۲۰۲۴

لباس اتریش ۲۰۲۳-۲۰۲۲

 

لباس های یورو ۲۰۲۲ زنان – ایسلند

ایسلند لباس تیم ملی زنان ایسلند برای یورو ۲۰۲۲ زنان با طرح مشابه تیم مردان با این تفاوت که پترن گل در قالب نوار سمت چپ جاسازی شده ارائه شده است. جزئیات قرمز نیز در بخش پشتی یقه و نوار لبه پایین کناره های پیراهن نمود پیدا کرده است. از نکات جالب توجه رویداد رونمایی … ادامه مطلب لباس های یورو ۲۰۲۲ زنان – ایسلند

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فکر کنم رفته رفته رو پیراهن تیم ها لوگوهای مختلف باشه جزو لوگو خود تیم، الآن برداشته لوگو رو برده زده پشت یقه. 😑

نحوه قرارگیری شماره جلوی پیراهن ها خیلی در تصویر کلی موثر خواهد بود و باید دید با درج شماره ها نتیجه بهتر خواهد شد یا بدتر!