لباس دوم منچستر یونایتد برای فصل ۱۸-۲۰۱۷

توسط

تیم کیتز – لباس دوم جدید تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلستان برای فصل ۱۸-۲۰۱۷ با الگوبرداری از لباس های سالیان دور این تیم توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه سیاه همراه با یک پترن گرافیکی سرتاسری در قسمت جلوی پیراهن و آستین ها که الهام گرفته از پیراهن دوم شیاطین سرخ در حد فاصل فصول ۹۲-۱۹۹۰ می باشد ارائه شده است.

یقه گرد و نوارهای لبه آستین مشکی به همراه سه خط سفید در پهلوها دیگر جزئیات پیراهن دوم جدید را تشکیل می دهند. شورت و جوراب های سیاه با سه خط های سفید در کناره ها ترکیب لباس دوم منچستر یوناید در فصل ۱۸-۲۰۱۷ را کامل می کند.

اولین بار در سال ۱۹۹۸ شاهد استفاده از ترکیب سیاه و سفید برای لباس منچستریونایتد که توسط آمبرو تامین می شد بودیم که البته شامل جزئیات سبز رنگ نیز بود. تنها لباس منچستر با ترکیب صرف سیاه و سفید در فصل ۰۴-۲۰۰۳ توسط نایک ارائه شده بود.

پیراهن دروازه بانی دوم منچستر یونایتد نیز در زمینه سبز روشن همراه با یقه هفت و سه خط آدیداس بر روی شانه ها به رنگ سفید ارائه شده است. بر خلاف تصاویر پیش بینی می شود شورت و جوراب با ترکیب رنگ مشابه پیراهن برای این لباس دروازه بانی مورد استفاده قرار بگیرد.

تصاویر بیشتر از لباس دوم منچستر یونایتد برای فصل ۱۸-۲۰۱۷ را در گالری عکس مشاهده نمایید.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها