لباس ساسولو ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس اول، دوم و سوم ساسولو برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ سری A ایتالیا از سوی پوما تامین می شود.

لباس اول در زمینه با ترکیب راه راه نسبتا باریک سبز و مشکی ارائه شده که در قسمت بالا به دو محدوده افقی سبز و مشکی پهن ختم می شود. یقه و آستین ها و همچنین محدوده نام و شماره در پشت پیراهن به رنگ سبز هستند و نوار لبه آستین نیز مشکی است.

لباس دوم ساسولو در زمینه عمدتا سفید همراه با دو فضای راه راه سبز و سفید در قسمت راست چپ بالا و راست پایین ارائه شده است. محدوده اسپانسر در مرکز پیراهن با یک نوار سبز پهن از زمینه تفکیک شده و یقه و نوار لبه آستین نیز به رنگ سبز هستند.

لباس سوم هم در زمینه عمدتا به رنگ آبی همراه با یک نوارهای باریک سبز به صورت مورب موازی ارائه شده که فضای بین دو تا از این نوارها با دو نوار سبز و مشکی پر شده است. یقه و نوار لبه آستین نیز به رنگ سبز کار شده است.

لباس ساسولو ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم ساسولو برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ سری A ایتالیا توسط پوما رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ فسفری همراه با یک پترن متشکل از نقاط سبز رنگ در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. لوگوی پوما و اسپانسر(MAPEI) به رنگ مشکی است و شورت و جوراب هم رنگ پیراهن … ادامه مطلب لباس ساسولو ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس ساسولو ۲۰۲۲-۲۰۲۱

 

لباس های ساسولو برای فصل ۲۱-۲۰۲۰؛ پاسداشت ۱۰۰ سالگی

تیم کیتز – لباس های اول، دوم و سوم تیم فوتبال ساسولو ایتالیا برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ از سوی پوما ارائه شده است. پیراهن اول جدید در زمینه با ترکیب راه راه سبز و مشکی و در محدوده آستین ها به رنگ مشکی است. یقه، نوار لبه آستین و محدوده نام و شماره در پشت پیراهن … ادامه مطلب لباس های ساسولو برای فصل ۲۱-۲۰۲۰؛ پاسداشت ۱۰۰ سالگی

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مگه قرار نبود از امسال رنگ سبز استفاده نشه؟