لباس سوم بایرن مونیخ ۲۰۲۲-۲۰۲۱

توسط

تیم کیتز – لباس سوم بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ که تحت عنوان لباس لیگ قهرمانان معرفی شده رسما توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن سوم بایرن در زمینه سفید همراه با یک نگاره گرافیکی برگرفته از کوه های حاشیه شهر مونیخ به رنگ بنفش در سرتاسر پیراهن ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین به رنگ سرمه ای و لوگوی بایرن مونیخ، سه خط روی شانه و اسپانسر (…T) نیز قرمز است. لوگوی آدیداس هم قرمز و سرمه ای است.

شورت سفید با سه خط قرمز به همراه جوراب هایی با طرح مشابه پیراهن ترکیب لباس بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲-۲۰۲۱ را کامل می کند.

لباس بایرن مونیخ ۲۰۲۵-۲۰۲۴؛ برای اولین بار بدون جزئیات سفید (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – لباس اول بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ برای اولین بار در تاریخ باشگاه بدون هیچ جزئیات سفیدی از سوی آدیداس عرضه خواهد شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ قرمز همراه با نوارهای گرافیکی در سایه ای نزدیک به زمینه ارائه شده است. جزئیات مشکی(یا احتمالا مارون بسیار تیره) در قالب سه … ادامه مطلب لباس بایرن مونیخ ۲۰۲۵-۲۰۲۴؛ برای اولین بار بدون جزئیات سفید (تصاویر اولیه)

لباس چهارم بایرن مونیخ ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

LFSTLR؛ کالکشن لایف استایل لباس سوم پنج تیم بزرگ آدیداس

تیم کیتز – مجموعه جدید لباس های لایف استایل آدیداس بر پایه طرح لباس سوم ۵ باشگاه بزرگ تحت پوشش این برند آلمانی تحت عنوان “LFSTLR” یا همان مخفف Lifestyler رونمایی شد. این کالکشن که برای پنج تیم آرسنال، بایرن مونیخ، رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس طراحی و عرضه شده شامل اقلام مختلفی است که … ادامه مطلب LFSTLR؛ کالکشن لایف استایل لباس سوم پنج تیم بزرگ آدیداس

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

بد و زشت

ایده پیاده سازی توپوگرافی کوه های مونیخ روی لباس ، بسیار جالبه

خوشگله

بد