لباس سوم میلان ۲۰۲۲-۲۰۲۱

توسط

تیم کیتز – لباس سوم آث میلان برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ بر پایه تم مشترک لباس سوم تیم های پوما به زودی رسما رونمایی خواهد شد.

پیراهن سوم جدید میلان در زمینه به رنگ مشکی همراه با دو نوار باریک قرمز رنگ با نام باشگاه “AC MILAN” در وسط آن و لوگوی پوما در بالای آنها در محدوده سینه ارائه شده است.

لباس های سوم تیم های بزرگ تحت پوشش پوما برای اولین بار با طرح مشترک و با ترکیب خاص پوما ارائه می شود، از این رو لوگوی باشگاه آث میلان در پیراهن سوم حذف شده تنها در قالب پترن بسیار محو در زمینه به چشم می خورد و در پشت یقه نیز به صورت تک رنگ قرمز در اندازه کوچک درج شده است.

ویدیو | رونمایی لباس چهارم آث میلان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس چهارم میلان برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با همکاری مشترک پوما و PLEASURES رونمایی شد. ویدیو رونمایی از لباس جدید روسونری که در دو نسخه تیره و روشن ارائه شده را در ادامه ببینید.

لباس چهارم میلان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس چهارم آث میلان برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با همکاری مشترک پوما و برند PLEASURES رونمایی شد. لباس چهارم جدید میلان در دو نسخه تیره(مشکی) و روشن(کرم استخوانی) همراه با یک طرح های محو برگرفته از معماری کلیسای دومو میلان در قسمت های مختلف هر دو نسخه لباس ارائه شده است. لوگوی باشگاه … ادامه مطلب لباس چهارم میلان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس دروازه بانی میلان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس های دروازه بانی آث میلان برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ در سه رنگ از سوی پوما عرضه شده است. پیراهن های دروازه بانی جدید روسونری بر پایه طرح لباس های گلری پوما در زمینه متشکل از نوارهای زیگزاگی تیره و روشن شکسته در قسمت جلوی پیراهن و محدوده آستین ها ارائه شده است. … ادامه مطلب لباس دروازه بانی میلان ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

بعد ما یه عمر به طرح های مجید و آل اشپورت ایراد می‌گرفتیم

خیلی چرته این طرحی خوشم نیومد. انگار لباس راحتیه. کافیه تو زمین بازیکن ها لَم بدن و با ps5 فوتبال بازی کنن

از این همه خلاقیت و اراده برای تغییر و به هم زدن رویه طرح های تکراری توسط پوما به وجد اومدم!
و این جسارت رو ایستاده تشویق میکنم!
عالی…

کم کم داره حالم بد می شه