لباس عربستان برای سال ۲۰۲۳

توسط

تیم کیتز – لباس اول و دوم تیم ملی عربستان برای سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ که برای نخستین بار از سوی تامین کننده جدید یعنی آدیداس عرضه می شود رسما رونمایی شد.

لباس اول جدید که از بین طرح های آماده آدیداس انتخاب شده در زمینه به رنگ سبز تیره همراه با پترن گرافیکی سبز روشن ارائه شده است. جزئیات طلایی در حاشیه یقه کار شده و سه خط روی شانه نیز سفید است. لوگوی قدیمی آدیداس از دیگر نکات لباس جدید عربستان به شمار می رود.

لباس دوم جدید عربستان نیز با ترکیبی ساده در زمینه سفید و در محدوده یقه و آستین ها و همچنین بخشی از پهلو به رنگ سبز تیره است. جزئیات طلایی روشن در قالب سه خط روی شانه و حاشیه یقه نمود پیدا کرده و لوگوی آدیداس با شمایل قدیمی و به رنگ سبز است.

نکته دیگر لباس های جدید عربستان جابجایی رنگ لباس اول و دوم نسبت به سال ها گذشته است و در حالی که تا پیش از این لباس اول سفید بود، اکنون رنگ سبز به عنوان لباس اول معرفی شده است.

عربستان که طی ۱۰ سال اخیر لباس های نایک را بر تن می کرد، پیش از این در ۳ مقطع حدفاصل سال های ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۳، ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۵ با لباس های آدیداس مقابل حریفان صف آرایی کرده بود.

لباس های جام ملت های آسیا ۲۰۲۳

تیم کیتز – در این پست نگاهی به لباس ۲۴ تیم حاضر در رقابت های جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ قطر خواهیم داشت. (برای مشاهده تصاویر بیشتر در مطلب اصلی، روی هر تصویر کلیک کنید) گروه A قطر چین تاجیکستان لبنان   گروه B استرالیا ازبکستان سوریه هند   گروه C ایران امارات هنگ کنگ … ادامه مطلب لباس های جام ملت های آسیا ۲۰۲۳

قرارداد عربستان با آدیداس

تیم کیتز – نمایندگی منطقه خاورمیانه آدیداس به طور رسمی از همکاری با تیم ملی فوتبال عربستان از سال ۲۰۲۳ خبر داد. طبق این اعلام قرارداد همکاری عربستان با آدیداس از ماه مارس(اواخر سال ۱۴۰۱) آغاز می شود و به موجب این توافق برند آلمانی جایگزین نایک خواهد شد. جزئیات مالی این قرارداد منتشر نشده … ادامه مطلب قرارداد عربستان با آدیداس

لباس عربستان برای جام جهانی ۲۰۲۲

تیم کیتز – لباس اول و دوم تیم ملی عربستان برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ توسط نایک رونمایی شد. پیراهن اول در زمینه سفید همراه با پترن مشابه متشکل از برگ درخت نخل و همچنین پر شاهین به عنوان نماد تیم ملی عربستان به صورت پراکنده در سطح پیراهن ارائه خواهد شد. این طرح … ادامه مطلب لباس عربستان برای جام جهانی ۲۰۲۲

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
8 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

لباس های عربستان با نایک خیلی بهتر بود

واقعا زشته

تیم کیتز عزیز چرا لوگوی جدید آدیداس روی کیت قرار نگرفته؟

لباس مصل نیجریه هست با نایک بهتر بود

خوبه ولی به زیبایی کیت عربستان با نایکی نمیشه

تیم کیتز سلام، درمورد پترن چریکی ایا میشه خودمون یک پترن نو و جدیدی رو بسازیم با قلم های دیجیتال ؟
پترن های استفاده شده در البسه نظامی کشور همچون سپاه و ارتش و… ایا صفر تا صد طراحی شده؟ یا بنظر شما از فرمت های دیجیتالی و نظامی موجود در وب سایت ها استفاده شده و یا توسط کشورهایی مثل چین طراحی دوخته و به ایران ارسال شده؟
حدس شما چیست…
ممنون