لباس فاینورد ۲۰۲۴-۲۰۲۳

توسط

تیم کیتز – لباس چهارم فاینورد روتردام برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط کاستوره رونمایی شد.

پیراهن چهارم جدید در زمینه به رنگ مشکی همراه با نقشه هوایی شهر روتردام در قالب خطوط گرافیکی فسفری در سطح پیراهن ارائه شده است. جزئیات فسفری علاوه بر این در حاشیه یقه و نوار لبه آستین و همچنین در قالب لوگوی تک رنگ باشگاه، کاستوره و اسپانسر(Euro Parcs) نمود پیدا کرده است.

شورت مشکی و جوراب فسفری ترکیب لباس چهارم یاران علیرضا جهانبخش در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.


 

(۳ شهریور ۱۴۰۲) لباس سوم فاینورد روتردام برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط کاستوره رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید با ترکیبی ساده در زمینه سفید همراه با جزئیات سبز برگرفته از پرچم و نشان رسمی شهر روتردام هلند در قالب خطوط باریک در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است.

جزئیات سبز روشن علاوه بر این در قالب نوار لبه آستین و حاشیه یقه و همچنین لوگوی تک رنگ باشگاه فاینورد، کاستوره و اسپانسر نمود پیدا کرده است. شورت و جوراب سفید با جزئیات سبز روشن ترکیب لباس سوم یاران علیرضا جهانبخش در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.


(۲۴ تیر ۱۴۰۲) لباس دوم فاینورد برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط کاستوره رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه با یک گرافیک انتزاعی مرکب از سایه های تیره و روشن از رنگ آبی ارائه شده است. یقه و نوار روی شانه به رنگ سرمه ای با حاشیه سفید است و نوار لبه آستین نیز سفید با حاشیه سرمه ای است.

لوگوی باشگاه، کاستوره و اسپانسر نیز تک رنگ سفید هستند و دو شورت سرمه ای و سفید همراه با جوراب سرمه ای ترکیب لباس دوم یاران علیرضا جهانبخش در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ لیگ هلند را کامل می کند.


(۱۰ تیر ۱۴۰۲) لباس اول فاینورد برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط تامین کننده جدید کاستوره رونمایی شد.

پیراهن اول جدید با ترکیب ثابت همیشگی به صورت نیم قرمز و نیم سفید و این بار همراه با نوارهای راه راه بسیار محو ارائه شده است. هر یک از آستین ها نیز به رنگ نیمه مقابل هستند و این قاعده برای یقه و نوار لبه آستین نیز اعمال شده است.

شورت و احتمالا جوراب مشکی ترکیب لباس اول یاران علیرضا جهانبخش در فصل جدید لیگ هلند را کامل می کند.


قرارداد فاینورد با کاستوره

(۸ بهمن ۱۴۰۲) باشگاه فاینورد برای تامین لباس خود از ابتدای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با برند انگلیسی کاستوره به توافق رسمی رسید.

ارزش قرارداد جدید بر اساس گزارش یک سال قبل روزنامه تلگراف رقمی در حدود ۵۰ میلیون یورو برای مدت ۶ سال تخمین زده شده و از حیث ارزش سالانه(بیش از ۸ میلیون یورو) رقمی بیش از ۵.۵ میلیون یورو پرداختی از سوی اسپانسر اصلی لباس فاینورد (Euro Parcs) را عاید باشگاه خواهد کرد.

قرارداد قبلی فاینورد با آدیداس تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و پس از آن کاستوره تا پایان فصل ۲۰۲۹-۲۰۲۸ وظیفه تامین لباس فاینورد را به عنوان اولین باشگاه هلندی تحت قرارداد خود بر عهده خواهد داشت.

فاینورد از فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ تا کنون لباس های آدیداس را بر تن کرده است.

 

*تاریخ انتشار اولیه ۲ بهمن ۱۴۰۰

لباس فاینورد ۲۰۲۳-۲۰۲۲

(۱۸ تیر ۱۴۰۱) لباس سوم فاینورد هلند برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن سوم جدید با ترکیبی بسیار ساده در زمینه یکدست مشکی همراه با جزئیات صورتی در قالب یقه، بخشی از پهلو، سه خط روی شانه و همچنین لوگوهای موجود در جلوی پیراهن ارائه شده است. شورت صورتی و جوراب مشکی همراه … ادامه مطلب لباس فاینورد ۲۰۲۳-۲۰۲۲

مورد عجیب لباس یاران جهانبخش در لیگ کنفرانس

تیم کیتز – لباس فاینورد در رقابت های لیگ کنفرانس اروپا ۲۰۲۲-۲۰۲۱ برای تطابق با قوانین یوفا با یک اصلاحیه عجیب همراه شده است. تغییر اعمال شده مربوط به فضای شماره بازیکن در پشت پیراهن است و در حالی که لباس در حالت طبیعی نیم قرمز و نیم سفید است با ایجاد یک فضای مربعی … ادامه مطلب مورد عجیب لباس یاران جهانبخش در لیگ کنفرانس

لباس دوم فاینورد ۲۰۲۲-۲۰۲۱

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
8 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کیت فاینورد با آدیداس خیلی بهتر بود

حداقل یه تغییر کوچیک توش میدادید

کیت سومو عشقه

این عکس‌برداری های نزدیک از لباس که جزییات رو خیلی بهتر نشون میده به دل آدم خیلی میشینه خیلی جزییات خوبی داره و … 😍

در مجموع کاستوره خیلی کیت های خوب و شکیلی زده امسال

پیراهن ((اول عالیه ولی به نظر من))لباس سوم زیباتره

بازیکنای استون ویلا به کاستوره گفتن لباسامون خیلی زود خیس میشن😐😂

کاستوره طراحی های خوبی داره ولی جنس لباس زیاد مطلوب نیست