لباس لایپزیگ ۲۰۲۴-۲۰۲۳

توسط

تیم کیتز – لباس سوم ردبول لایپزیگ برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ بوندسلیگا آلمان توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ آبی روشن همراه با پترن گرافیکی آبی تیره و رگه های قرمز در بعضی قسمت های که بخش عمده ای از قسمت جلوی پیراهن و بخش پایینی پشت پیراهن را پوشش داده، ارائه شده است.

نوار لبه آستین قرمز کار شده و شورت و جوراب آبی تیره با جزئیات قرمز بر روی شورت و آبی روشن بر روی جوراب ترکیب لباس سوم لایپزیگ در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.


(۵ خرداد ۱۴۰۲) لباس اول ردبول لایپزیگ برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ بوندسلیگا آلمان توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه سفید همراه با یک پترن زیگزاگی آشنا مرکب از قرمز و سفید در محدوده آستین ها ارائه شده است. نوار لبه آستین و همچنین محدوده پشت یقه به رنگ قرمز کار شده و شورت و جوراب سفید ترکیب لباس اول لایپزیگ در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.


(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲) لباس دوم ردبول لایپزیگ آلمان برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید با ترکیبی خاص در زمینه از مجموعه نوارهای زیگزاگ ملایم مرکب از قرمز و سرمه ای که به چهار بخش با جهات متفاوت تقسیم شده اند ارائه شده است.

نوار لبه آستین و محدوده پشت یقه به رنگ سرمه ای است و شعار “YOU CAN DO ANYTHING” به معنی تو می توانی هر کاری را انجام دهی نیز در پشت یقه ترکیب جزئیات لباس دوم لایپزیگ در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ بوندسلیگا آلمان را کامل می کند.

قرارداد لایپزیگ با پوما

تیم کیتز – باشگاه آربی لایپزیگ آلمان برای تامین لباس این تیم از ابتدای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ با کمپانی پوما قرارداد همکاری امضا کرد. قرارداد لایپزیگ با پوما از تاریخ یکم جولای ۲۰۲۴ آغاز و به مدت ۱۰ سال تا سال ۲۰۳۴ معتبر خواهد بود. ارزش قرارداد جدید سالانه حدود ۱۵ میلیون یورو و در مجموع … ادامه مطلب قرارداد لایپزیگ با پوما

لباس نسخه محدود لایپزیگ؛ “لایپزیگ در آتش”

تیم کیتز – باشگاه لایپزیگ آلمان از لباس ویژه ای تحت عنوان "Leipzig on Fire" در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ با همکاری نایک رونمایی کرد. پیراهن جدید نسخه مناسب سازی شده لباس تیمی آماده و ساده نایک از سری "Nike Park VII" است که در زمینه سفید همراه با گرافیک شعله آتش در پهلو راست و گرافیک … ادامه مطلب لباس نسخه محدود لایپزیگ؛ “لایپزیگ در آتش”

لایپزیگ در آستانه قرارداد با پوما؛ رقم پرداختی حدود ۳ برابر نایک

تیم کیتز – باشگاه ردبول لایپزیگ آلمان در آستانه توافق با پوما برای تامین لباس های خود از ابتدای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفته است. دریافتی لایپزیگ طی ۱۰ سال همکاری با نایک رقم ۶۰ میلیون یورو بوده، این در حالی است که ارزش قرارداد جدید به ازای مدت مشابه در حدود ۱۵۰ میلیون یورو تخمین … ادامه مطلب لایپزیگ در آستانه قرارداد با پوما؛ رقم پرداختی حدود ۳ برابر نایک

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
6 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

و بازهم لباس های خاص لایپزیش ⁦^_^⁩

لایپزیگ،دورتموند،اژاکس،ناپولی،گالاتاسرای رو چه بخوای چه نخوای نمیتونی بهشون هیت بدی؛ همیشه خاصن

کاش نایک اینقدر که برای لایپزیگ طرح های خوبی میکنه نصفشو فقط بزاره برای بارسا

اون جزییات توی چاپ شماره بازیکن که لوگوی ردبول روش هست رو نوچه کنید دوستان !!!

عالیه

کیت سوم باید برای امریکا میشد