لباس لوانته ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس اول، دوم و سوم لوانته برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ از سوی مکرون ارائه شده است.

لباس اول جدید در زمینه متشکل از نوارهای پهن قرمز تیره و سرمه ای تیره ارائه شده است. نوارهای باریک طوسی/سرمه ای کدر مرز بین نوارهای بزرگ را شکل می دهد و جزئیات زرد نیز در حاشیه یقه و نوار لبه آستین و همچنین لوگوی مکرون نمود پیدا کرده است.

لباس دوم نیز در زمینه عمدتا سفید و در محدوده جلوی پیراهن با ترکیب راه راه سیاه و سفید که نوارهای سفید در محدوده درج اسپانسر قطع شده اند ارائه شده است. یقه، نوار لبه آستین و همچنین لوگوی باشگاه لوانته و مکرون همگی به رنگ مشکی هستند و همانند لباس اول یک نوار قرمز تیره و سرمه ای در پشت یقه به چشم می خورد.

لباس سوم هم با ترکیبی فانتزی در زمینه به رنگ سبز روشن همراه با یک گرافیک متشکل از خال های پراکنده ریز و درشت در دو سایه متفاوت از رنگ سبز در سرتاسر پیراهن ارائه شده است. جزئیات سرمه ای و قرمز تیره در قالب یقه و حاشیه لبه آستین به چشم می خورد.

لباس لوانته ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم لوانته برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط مکرون رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ آبی روشن همراه با یک پترن محو سرتاسری ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین به رنگ سرمه ای با حاشیه آبی روشن و قرمز مارون کار شده و لوگوی باشگاه نیز تک رنگ … ادامه مطلب لباس لوانته ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس لوانته ۲۰۲۲-۲۰۲۱

 

لباس های لوانته برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

تیم کیتز – لباس های اول، دوم و سوم جدید تیم فوتبال لوانته اسپانیا برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ از سوی مکرون ارائه شده است. لباس اول از ترکیب راه راه بسیار پهن قرمز و آبی برای پیراهن همراه با شورت و جوراب آبی تشکیل شده است. لباس دوم راه راه سفید و مشکی و لباس سوم … ادامه مطلب لباس های لوانته برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها