لباس لیون ۲۰۲۴-۲۰۲۳

توسط

تیم کیتز – لباس سوم المپیک لیون فرانسه برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با طراحی خاص توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید با یک طرح گرافیکی رنگارنگ در قسمت جلو و بخش پایینی پشت پیراهن که از آثار سیمون پاتر نقاش خیابانی شهر لیون الهام گرفته شده، ارائه شده است. سه خط روی شانه و نوار پهلو و لبه پشتی به رنگ زرد کار شده و پنل پشت پهلو نیز قرمز است.

لوگوی باشگاه لیون، آدیداس و اسپانسر(Emirates FLY BETTER) تک رنگ سفید هستند و تایپوگرافی نام سیمون پاتر(PoteR) نیز داخل یقه نقش بسته است. شورت و جوراب سرمه ای ترکیب لباس سوم لیون در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.


(۲۶ تیر ۱۴۰۲) لباس دوم لیون برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ آبی همراه با بافت های تنفسی در قالب نوارهای راه راه در سطح پارچه ارائه شده است. جزئیات قرمز در قالب سه خط روی شانه، نوار پهلو، نوار حاشیه لبه آستین و همچنین در حاشیه یقه به چشم می خورد، لوگوی آدیداس و اسپانسر نیز سفید است.

یکی از نکات جالب توجه لباس جدید لیون استفاده از لوگوی قدیمی باشگاه مربوط به بازه سال های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۶ است. شورت و جوراب آبی با جزئیات قرمز و سفید ترکیب لباس دوم لیون در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.


(۳ خرداد ۱۴۰۲) لباس اول تیم المپیک لیون فرانسه برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن اول جدید با ترکیبی آشنا در زمینه سفید همراه با نوار آبی و قرمز باریک در سمت چپ پیراهن در امتداد لوگوی باشگاه ارائه شده است. یقه ترکیبی از رنگ های پرچم فرانسه آبی، سفید و قرمز است و سه خط روی شانه، لوگوی آدیداس و اسپانسر “Emirates FLY BETTER” از جزئیات طلایی لباس جدید به شمار می رود.

لباس سوم لیون ۲۰۲۳-۲۰۲۲؛ منچستر قدیم، استقلال جدید!

تیم کیتز – لباس سوم لیون برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن جدید با طرح مشابه لباس سوم فصل گذشته منچستر در زمینه عمدتا به رنگ مشکی همراه با پترن گرافیکی به رنگ بنفش روشن ارائه شده است. این طرح فصل گذشته و فصل جاری برای لباس استقلال استفاده شده که واکنش هایی … ادامه مطلب لباس سوم لیون ۲۰۲۳-۲۰۲۲؛ منچستر قدیم، استقلال جدید!

لباس لیون ۲۰۲۳-۲۰۲۲

 

تغییر لوگوی باشگاه های فرانسوی به خاطر کودکان

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ساده است ولی استفاده از جزئیات طلایی در کنار قالب همیشگی لیون کار رو جذاب کرده

طلائیه چقدر شبیه کیت ۲۰۲۰ رئاله

چقدر لوگو قدیمی خوشگلی داشتن

تیم کیتز موضوع چیه چرا اینقدر این لباس ها خوشگلن
اون از آرسنال
اون از النصر
اینم از لیون