لباس مارسی ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس سوم المپیک مارسی فرانسه برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط پوما رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه به رنگ آبی روشن همراه با یک تصویر محو صلیبی شکل در فضایی تیره تر از رنگ زمینه پیراهن به مرکزیت لوگوی باشگاه در سمت چپ سینه ارائه شده است. آستین چپ نیز به رنگ آبی تیره است و شورت و جوراب آبی روشن ترکیب لباس سوم مارسی در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.


(۸ مرداد ۱۴۰۱) لباس دوم المپیک مارسی فرانسه برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط پوما رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه سرمه ای تیره/مشکی همراه با یک پترن متشکل از خطوط هندسی چهارخانه محو در زوایا و سطوح ارائه شده است. نوار لبه آستین به رنگ آبی آسمانی است و یک نوار باریک قرمز نیز در وجه داخلی آستین و همچنین کناره لبه پایین پیراهن به چشم می خورد.

شورت و جوراب هم رنگ پیراهن با جزئیات قرمز و آبی آسمانی ترکیب لباس دوم مارسی در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.


(۱۰ تیر ۱۴۰۱) لباس اول مارسی برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط پوما رونمایی شد.

پیراهن جدید با ترکیبی بسیار ساده در زمینه یکدست سفید همراه با نوارهای باریک موازی(طرح مشابه لباس تیم ملی مصر) بی رنگ به صورت امباس در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است.

جزئیات آبی تیره نیز در حاشیه یقه و نوار لبه آستین و همچنین در قالب لوگوی باشگاه، پوما و اسپانسر جدید مارسی “CAZOO” به کار رفته است. این از معدود دفعات در تاریخ باشگاه است که از رنگ آبی آسمانی به عنوان رنگ مکمل در لباس اول مارسی استفاده نشده است.

شورت و جوراب سفید ترکیب یکدست سفید لباس اول مارسی در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.

لباس مارسی ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم المپیک مارسی فرانسه برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط پوما رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه با یک پترن چریکی مرکب از مشکی و نارنجی که شعله های آتش را نیز برگرفته از شعار "PEUPLE VOLCANIQUE" (مردم آتشفشانی) تداعی می کند ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین و همچنین … ادامه مطلب لباس مارسی ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تغییر لوگوی باشگاه های فرانسوی به خاطر کودکان

 

قوانین عجیب لباس در جام حذفی فرانسه

تیم کیتز – فدراسیون فوتبال فرانسه برای مسابقات جام حذفی این کشور قوانین و محدودیت های عجیب و قابل توجهی وضع کرده است. به موجب یکی از قوانین موجود برای این مسابقات تیم ها در دور هفتم و هشتم جام حذفی فرانسه صرفا مجاز به استفاده از ۵ رنگ برای لباس خود هستند؛ سفید، قرمز، … ادامه مطلب قوانین عجیب لباس در جام حذفی فرانسه

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اصلا خوب نیست

کیت هایی که پوما توی سال ۲۰/۲۱ تولید کرد واقعا شاهکار بودن.از میلان گرفته تا سیتی و مارسی و تیمای برزیلی