لباس مس، هر روز عجیب تر از دیروز

توسط

تیم کیتز – مس رفسنجان در ۹ هفته سپری شده از لیگ لباس های متعددی را تحت عنوان لباس اول و دوم بر تن کرده است.

در این پست نگاهمان به لباس دوم معطوف است، جایی که مسی ها تا کنون سه لباس سفید با جزئیات متفاوت از هم به عنوان لباس دوم استفاده شده است. مورد اول مربوط به هفته اول می شود که پیش از این معرفی شده بود.

این طرح در هفته سوم و پنجم نیز با تغییر اسپانسر تبلیغاتی مورد استفاده قرار گرفت. در هفته هفتم کلیت پیراهن از جمله فرم یقه تغییر کرد و نوار مشکی و نارنجی به محدوده سینه اضافه شد اما پترن زمینه همانند لباس قبلی به شکل محو حفظ شد.

در آخرین به روزرسانی لباس دوم مس نیز کل و جزء لباس با تغییر مواجه شد و مهمترین تغییرات به اضافه شدن رنگ سبز در جزئیات و همچنین تاکید زیاد بر رنگ سیاه مربوط می شد. قسمت های مشکی نوار سینه به سبز تغییر رنگ دادند و پترن زمینه با طرحی مشابه موارد قبلی اما این بار با ترکیبی از مشکی و نارنجی در جلو و پشت پیراهن پیاده سازی شده بود.

تا پیش از این تصور می شد سبز به عنوان رنگ سازمانی جدید مس جایگزین مشکی شده اما مشخص شد تاکید مس رفسنجان بر استفاده از سه رنگ است، ترکیبی که هر چند از حیث تنوع رنگ کم سابقه است اما باید تلاش خیلی بیشتری برای همگام سازی یا اصطلاحا خوراندن آنها به هم به خرج داد.


سنت شکنی مس رفسنجان بر وزن ساحل عاج

(۲۸ مرداد ۱۴۰۱) لباس اول مس رفسنجان برای فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برای اولین بار با رنگ مکمل سبز تدارک دیده شده است.

پیراهن جدید در زمینه به رنگ نارنجی همراه با یک پترن محو شطرنجی لوزی لوزی که نشان باشگاه داخل آن تکرار شده ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین مرکب از سبز و نارنجی است و یک نوار باریک مشکی و سبز نیز در محدوده سینه به چشم می خورد تا همچنان بتوان ردی از رنگ مشکی در جزئیات لباس مس یافت.

شورت و جوراب سبز ترکیب متفاوت لباس اول مس رفسنجان در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را کامل می کند، چیدمان رنگی که احتمالا بیننده را به یاد لباس تیم ملی ساحل عاج خواهد انداخت.


(۲۶ مرداد ۱۴۰۱) مس رفسنجان در هفته اول لیگ برتر با لباس دوم جدید خود به میدان رفت.

لباس دوم مس رفسنجان در زمینه سفید همراه با یک تصویر محو از نقوش شبیه به گره چینی که در مورد منشا الهام بخش آن توضیحی از سمت باشگاه یا تولید کننده داده نشده ارائه شده است.

یقه و نوار لبه آستین مشکی با حاشیه نارنجی است و شورت و جوراب سفید ترکیب لباس دوم مس رفسنجان در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را کامل می کند.

لباس مس رفسنجان ۱۴۰۳-۱۴۰۲

تیم کیتز – لباس دوم مس رفسنجان در نیم فصل دوم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با تغییر در جزئیات رنگی همراه بوده است. مسی ها تا پیش از این در سه بازی لباس دوم خود را بر تن کرده بودند که لباسی سفید با یقه و نوار لبه آستین نارنجی و نقوش نارنجی در محدوده کناره … ادامه مطلب لباس مس رفسنجان ۱۴۰۳-۱۴۰۲

نکات هفته شانزدهم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته شانزدهم لیگ برتر خلیج فارس فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲خواهیم داشت. بازیکنان استقلال در عکس تیمی ابتدای مسابقه و همچنین در جریان شادی گل خود مقابل صنعت نفت تصویر کوین یامگا همبازی مصدوم خود را روی یک تیشرت به نمایش گذاشتند. استفاده از دو … ادامه مطلب نکات هفته شانزدهم لیگ برتر

نکات هفته هشتم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته هشتم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. ترکیدن توپ در دیدار ذوب آهن و تراکتور خاص ترین اتفاق این هفته بود، جایی که توپ پس از شوت توسط بازیکن ذوب آهن در فاصله کم به کفش بازیکن تراکتور اصابت کرد و طی … ادامه مطلب نکات هفته هشتم لیگ برتر

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
3 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خداکنه با همین ترکیب رنگ بمونه جالبه

خوبه

تا وقتی یوسف جامه واسه تیم ها لباس درست کنه همین آشه و همین کاسه
به معنای واقعی آماتورن!