لباس ملوان ۱۴۰۲-۱۴۰۱

توسط

تیم کیتز – لباس دوم ملوان برای فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ رونمایی و برای اولین بار در دیدار هفته هفتم مقابل آلومینیوم اراک مورد استفاده قرار گرفت.

پیراهن دوم جدید در زمینه به رنگ سرمه ای همراه با یک گرافیک محو در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. شورت و جوراب سرمه ای ترکیب لباس دوم ملوان در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ برتر خلیج فارس را کامل می کند.


(۲۰ مرداد ۱۴۰۱) لباس اول ملوان برای فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ که توسط استارت تامین می شود رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه عمدتا سفید همراه با نماد لنگر آویز ملوانی در قالب سه خط V شکل آبی ارائه شده است. در قسمت پایین پیراهن هم تصویر هوایی تالاب انزلی دیده می شود.


تغییر رسمی برند لباس ملوان

(۱۷ مرداد ۱۴۰۱) با اعلام باشگاه ملوان این تیم در بازگشت دوباره به لیگ برتر در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با لباس های استارت به میدان خواهد رفت.

ملوانی ها اخیرا با لباس های استارت تمرین می کردند که همین موضوع تغییر تامین کننده لباس تیم را به شکل غیر رسمی تایید می کرد. طبق اعلام باشگاه این همکاری فقط تیم فوتبال بزرگسالان ملوان را به مدت یک فصل پوشش می دهد.

ملوان در فصل های اخیر لیگ آزادگان لباس های مجید را بر تن می کرد.

نکات هفته پانزدهم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته پانزدهم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. در حالی که پیش از این در بازی مقابل نساجی از لوگوی برجسته در لباس استقلال استفاده شده بود، در دیدار این هفته مقابل پیکان لوگوی باشگاه مجددا به شکل چاپی سابلیمیشن تغییر وضعیت داد. … ادامه مطلب نکات هفته پانزدهم لیگ برتر

نکات هفته دوازدهم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته دوازدهم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. تراکتور در دیدار این هفته مقابل گل گهر برای پیشگیری از حداقل تداخل رنگی با حریف، از شورت قرمز استفاده کرد. گل گهر در این بازی شورت سرمه ای بر تن داشت. ایجاد شکاف در … ادامه مطلب نکات هفته دوازدهم لیگ برتر

لباس ملوان ۱۴۰۳-۱۴۰۲

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
5 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اولین باریه که از استارت کیت با کیفیت و خوش نقش می بینم

و همچنان ملوان و کیت عالی واقعا باید یاد گرفت از تیم ملوان

یه چیز که خیلی عجیب تهویه داره یعنی کیتشون؟عجب،پترنشون جالب بود

حرفه ای و زیبا

رونمایی لباس دوم بسیار حرفه ای و هم سطح تیم های برتر دنیا
لباس دوم بسیار ساده و زیبا؛ کاش همه تیم ها بفهمن لباس حتما نباید طرح ویژه و شلوغی داشته باشه و میتونه در عین سادگی زیبا باشه