لباس منچستریونایتد ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس سوم منچستر یونایتد برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ رسما توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید منچستر در زمینه به رنگ سبز/زرد روشن(مغز پسته ای) همراه با یک پترن متشکل از نوارهای گرافیکی مورب با ساختار زیگزاگی به رنگ سبز روشن که طبق ادعای فوتی هدلاینز احتمالا برگرفته از سازه سقف استادیوم اولدترافورد است، ارائه شده است. پترن زمینه در نسخه اصلی تیم به شکل بافت تنفسی در دل پارچه پیاده سازی شده است.

یقه و سه خط روی شانه به رنگ مشکی است و نقوش سبز رنگ به شکل بلوک های زیگزاگی بر روی یقه نیز دیده می شود. لوگوی باشگاه به صورت تک رنگ سبز داخل یک سپر پنج ضلعی مشکی محاط شده و لوگوی آدیداس و اسپانسر(TeamViewer) نیز به رنگ مشکی هستند.

شورت مشکی و جوراب سبز به همراه یک شورت جایگزین سبز ترکیب لباس سوم منچستر در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.


(۲۵ تیر ۱۴۰۱) لباس دوم منچستریونایتد برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه سفید همراه با یقه و نوار لبه آستین مشکی که خطوط بریده بریده قرمز و سفید بر روی آنها به چشم می خورد ارائه شده است. سه خط روی شانه نیز ترکیبی از قرمز و مشکی است و لوگوی باشگاه نیز در یک قالب سپر مانند مشکی با حاشیه قرمز و سفید محاط شده است.

شورت مشکی و جوراب سفید هر دو با جزئیاتی در رنگ های مشکی، قرمز و سفید همراه با یک شورت جایگزین سفید ترکیب لباس دوم منچستر یونایتد در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.


(۱۷ تیر ۱۴۰۱) لباس اول منچستر یونایتد برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ رسما توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه به رنگ قرمز همراه با خطوط بافتی باریک در سرتاسر پارچه ارائه شده است. یقه پولو و به رنگ سفید است و یک پترن مثلثی قرمز و خطوط مشکی نیز بر روی آن دیده می شود که الهام گرفته از بعضی لباس های سال ۱۹۹۴ آدیداس است.

لوگوی باشگاه در یک قاب سپر شکل با حاشیه مشکی و سفید محاط شده و از دیگر جزئیات پیراهن جدید یونایتد می توان به لوگوی سفید رنگ آدیداس بر روی سینه و سه خط مشکی بر روی شانه اشاره کرد.

شورت سفید و جوراب مشکی به همراه یک شورت و جوراب جایگزین با رنگ معکوس ترکیب لباس اول منچستر یونایتد در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.

منچستر پس از ۶۶ سال با شورت قرمز

تیم کیتز – منچستریونایتد در دیدار خارج از خانه مقابل گالاتاسرای با لباس سوم خود به میدان رفت. یونایتد علاوه بر این از یک شورت قرمز جایگزین برای لباس خود استفاده کرد، اتفاقی که از سال ۱۹۵۷ تا کنون سابقه نداشت. منچستر آخرین بار ۶۶ سال پیش در تقابل با رئال مادرید از شورت قرمز … ادامه مطلب منچستر پس از ۶۶ سال با شورت قرمز

کوالکام اسنپ دراگون اسپانسر جدید منچستریونایتد

تیم کیتز – باشگاه منچستریونایتد و شرکت کوالکام تکنولوژی قرارداد اسپانسری امضا کردند. کوالکام شرکت آمریکایی است که تراشه ها و پردازنده های الکترونیکی را تحت برند اسنپ دراگون تولید می کند. مدت همکاری دو طرف هنوز مشخص نیست اما بر اساس گزارش ها ارزش قرارداد سالانه ۶۰ میلیون پوند، رقمی معادل دریافتی آرسنال از … ادامه مطلب کوالکام اسنپ دراگون اسپانسر جدید منچستریونایتد

LFSTLR؛ کالکشن لایف استایل لباس سوم پنج تیم بزرگ آدیداس

تیم کیتز – مجموعه جدید لباس های لایف استایل آدیداس بر پایه طرح لباس سوم ۵ باشگاه بزرگ تحت پوشش این برند آلمانی تحت عنوان “LFSTLR” یا همان مخفف Lifestyler رونمایی شد. این کالکشن که برای پنج تیم آرسنال، بایرن مونیخ، رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس طراحی و عرضه شده شامل اقلام مختلفی است که … ادامه مطلب LFSTLR؛ کالکشن لایف استایل لباس سوم پنج تیم بزرگ آدیداس

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
8 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام به همه
اگر بیشتر دقت بفرمایید زمینه قسمت پترن دار یقه کمی تیره تر از خود یقه هست،

جالبه

اگه قالب سپر روی لوگوی باشگاه نباشه ، عالی میشه

قبول دارم

یکم شبیه لباسای دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی شده

به شکل امروزی

باحالههههه

خوشم اومد