لباس منچستریونایتد ۲۰۲۴-۲۰۲۳

توسط

تیم کیتز – لباس سوم منچستر یونایتد برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با ترکیبی ساده توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه یکدست سفید استخوانی همراه با یقه و لوگوهای تک رنگ قرمز ارائه شده است. سه خط روی شانه و نوار پهلو نیز سفید/طوسی روشن کار شده و لوگوی رسمی باشگاه حذف و تنها نماد مرکز لوگو در سمت چپ سینه نقش بسته است.

شورت هم رنگ پیراهن و جوراب قرمز ترکیب لباس سوم منچستریونایتد در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.


(۲ مرداد ۱۴۰۲) لباس دوم منچستر یونایتد برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به طور رسمی توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید با ترکیب رنگی تقریبا بی سابقه در تاریخ باشگاه منچستریونایتد در زمینه به رنگ سبز یشمی تیره همراه با نوارهای سفید با یک خط قرمز در میان آنها ارائه شده است.

یقه، سه خط روی شانه و همچنین نوار پهلو از جمله جزئیاتی است که به رنگ سفید کار شده و لوگوی باشگاه، آدیداس و اسپانسر “Team Viewer” نیز تک رنگ سفید است.

شورت مشکی همراه با جوراب سبز تیره و نوارهای مشابه پیراهن بر روی آن در کنار یک شورت و جوراب جایگزین سفید ترکیب لباس دوم منچستر یونایتد در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.


(۶ تیر ۱۴۰۲) لباس اول منچستر یونایتد برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به طور رسمی توسط آدیداس رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ قرمز همراه با یک پترن محو که تلفیقی از نشان رز لنکستر و احتمالا المان هایی برگرفته از استادیوم اولد ترافورد است ارائه شده است. یقه، سه خط روی شانه و نوار کناره ها و لبه پشتی به رنگ مشکی است و دو خط باریک قرمز و سفید در لبه یقه به چشم می خورد.

این برای نخستین بار پس از فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ است که آدیداس از رنگ مشکی به عنوان رنگ مکمل لباس منچستر استفاده می کند. لوگوی آدیداس و اسپانسر “TeamViewer” از جمله جزئیاتی است که به رنگ سفید کار شده و نماد رز لنکستر نیز با ترکیبی متفاوت در پشت یقه درج شده است.

شورت سفید و جوراب مشکی همراه با یک شورت جایگزین مشکی ترکیب لباس اول منچستریونایتد در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.

لباس اول منچستر یونایتد ۲۰۲۴-۲۰۲۳ نسخه آستین بلند


منچستر پس از ۶۶ سال با شورت قرمز

تیم کیتز – منچستریونایتد در دیدار خارج از خانه مقابل گالاتاسرای با لباس سوم خود به میدان رفت. یونایتد علاوه بر این از یک شورت قرمز جایگزین برای لباس خود استفاده کرد، اتفاقی که از سال ۱۹۵۷ تا کنون سابقه نداشت. منچستر آخرین بار ۶۶ سال پیش در تقابل با رئال مادرید از شورت قرمز … ادامه مطلب منچستر پس از ۶۶ سال با شورت قرمز

کوالکام اسنپ دراگون اسپانسر جدید منچستریونایتد

تیم کیتز – باشگاه منچستریونایتد و شرکت کوالکام تکنولوژی قرارداد اسپانسری امضا کردند. کوالکام شرکت آمریکایی است که تراشه ها و پردازنده های الکترونیکی را تحت برند اسنپ دراگون تولید می کند. مدت همکاری دو طرف هنوز مشخص نیست اما بر اساس گزارش ها ارزش قرارداد سالانه ۶۰ میلیون پوند، رقمی معادل دریافتی آرسنال از … ادامه مطلب کوالکام اسنپ دراگون اسپانسر جدید منچستریونایتد

LFSTLR؛ کالکشن لایف استایل لباس سوم پنج تیم بزرگ آدیداس

تیم کیتز – مجموعه جدید لباس های لایف استایل آدیداس بر پایه طرح لباس سوم ۵ باشگاه بزرگ تحت پوشش این برند آلمانی تحت عنوان “LFSTLR” یا همان مخفف Lifestyler رونمایی شد. این کالکشن که برای پنج تیم آرسنال، بایرن مونیخ، رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس طراحی و عرضه شده شامل اقلام مختلفی است که … ادامه مطلب LFSTLR؛ کالکشن لایف استایل لباس سوم پنج تیم بزرگ آدیداس

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
17 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

از فونت خوشم اومد خیلی خوبه

فقط از نمای نزدیک خوبه در غیر اینصورت یه لباس عادیه

زیباست

آدیداس واقعا سنگ تموم گذاشته

حداقل خوبه این یکی عین اون یکی آرمش‌ سپر ندارن

خدای من!

اصلا دیده نمیشه.باید پر رنگ تر کار میکردن

کیت اول >>>>>> کیت دوم و سوم

کیت اول و سوم رو دوست داشتم ولی واقعا کیت دوم افتضاحه!
لطفا دیگه از این نوآوری ها نکن آقای آدیداس

بریدگی اسپانسر رو ببینید این چیه خدایی چه رنگ بندی چه ربطی به تاریخچه باشگاه داره چارتا خط انداختن رو کیت … حالم بهم خورد

این دیگه چه سمیه.رنگش خیلی بده🙄

لباس اول عالی
لباس دوم مزخرف و بد رنگ
لباس سوم بیشتر میخوره مال لیورپول باشه تا یونایتد

خدایی لباس دوم اونقدر هم بد نیست
و توی تن خوب نشسته

چرت ترین کیت های سال بعدی واسه ی چلسی و یونایتدن.اما کیت اول یونایتد و دوم چلسی واقعا نظرمو جلب کردن

تو لوگو ها خلاقیت خرج کردن

از کیت دوم خوشم نیومد آخه این چیه

لباس اول امسال از فصل پیش خیلی بهتره