تغییر لباس نساجی حدفاصل رونمایی تا اولین استفاده!

توسط

تیم کیتز – نساجی در دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر ۰۲-۰۱ مقابل پرسپولیس لباسی متفاوت با آنچه پیش از این به عنوان لباس دوم تیم معرفی شده بود به تن کرد.

نساجی که از آغاز استفاده از لباس این فصل خود در هفته هفتم تا پیش از هفته پانزدهم صرفا با لباس اول خود به میدان رفته بود، در بازی مقابل پرسپولیس لباس یکدست سرمه ای را در حالی به تن کرده بود که جزئیات طلایی در آن در قالب یقه، نوار لبه آستین و پهلو به چشم می خورد.

این در حالی است که در زمان رونمایی لباس های نساجی، لباس دوم به رنگ سرمه ای با جزئیات قرمز بود نه طلایی. نکته دیگر اینکه هر دو لباس اول و دوم در زمان رونمایی فاقد نوار پهلو بودند، موردی که در نسخه نهایی به هر دو لباس اضافه شده است.

یکی از مواردی که در تصویر این پست هم مشهود است استفاده برخی بازیکنان نساجی از اقلام جانبی اعم از دستکش و هدبند از برندهای متفاوت با لباس تیم بود که علی القاعده باید از از سوی یک برند واحد تامین شود.


لباس جدید نساجی بالاخره لود شد!

(۱۱ مهر ۱۴۰۱) نساجی سرانجام در دیدار هفته هفتم لیگ برتر ۰۲-۰۱ مقابل نفت مسجدسلیمان لباس جدید را بر تن کرد.

لباس جدید که پیش از هفته دوم رونمایی شده بود پس از گذشت ۵ هفته فوتبالی برای اولین بار بر تن بازیکنان نساجی نشست. لباسی که جزئیات سرمه ای لباس قدیمی در آن به آبی روشن تبدیل شده و ترکیبی خاص خلق کرده است.


(۸ شهریور ۱۴۰۱) نساجی پس از رونمایی لباس های فصل جدید دو هفته است که همچنان لباس های قدیمی را بر تن می کند.

رونمایی نساجی از لباس جدید ساعاتی قبل از بازی هفته دوم مقابل سپاهان اینگونه القا کرد که این تیم قرار است در بازی سپاهان از لباس جدید استفاده کند اما نه تنها در آن بازی که در هفته سوم هم همان لباس قدیمی بر تن بازیکنان نساجی نشست.

نفس به تاخیر نیانداختن رونمایی لباس اتفاقی مثبت است که البته نساجی با یک هفته تاخیر پیش از هفته دوم آن را به انجام رساند، اما ادامه استفاده نماینده مازندران از لباس قبلی سوال برانگیز است و باید دید لباس جدید در هفته چهارم بالاخره در زمین نمایان خواهد شد یا خیر.


(۲۷ مرداد ۱۴۰۱) لباس اول و دوم نساجی برای فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ که توسط آل اشپورت تامین می شود رونمایی شد.

پیراهن جدید نساجی در زمینه به رنگ قرمز و در واقع تکرار همان طرح فصل قبل با فرم یقه و نوار لبه آستین جدید است. نکته دیگر به تغییر رنگ جزئیات لباس اول از سرمه ای به آبی روشن است که در این جابجایی رنگ یقه، نیمی از نوار لبه آستین و همچنین رنگ شورت به رنگ آبی در آمده و نمای کلی لباس شکل متفاوت تری پیدا کرده است.

لباس دوم نیز با طرح مشابه لباس اول در زمینه به رنگ سرمه ای همراه با جزئیات قرمز در قالب یقه و نوار لبه آستین ارائه شده است. همانند لباس اول نماد ببر که در فصل گذشته نیز به همین شکل روی لباس دیده می شد در محدوده آستین و شانه ها نقش بسته است.

همانطور که پیشتر نیز گفته شد این ترکیب یک برداشت غیر اصولی از یکی از طرح های منتشر شده در لیگ طراحی بود(اینجا ببینید) و در فصل جدید هم تکرار می شود. پیراهن دوم با شورت و جوراب سرمه ای ست می شود.

نساجی در اولین مسابقه خود در فصل جدید با همان لباس فصل قبل به میدان رفته بود.

لباس نساجی ۱۴۰۳-۱۴۰۲؛ رفت و برگشت از سرمه ای به آبی

تیم کیتز – لباس نساجی در هفته شانزدهم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با یک تغییر چشمگیر همراه بود. کلیات و جزئیاتی که تا پیش از این در لباس نساجی به رنگ سرمه بود در دیدار این هفته مقابل پیکان به آبی روشن تغییر رنگ داد. این موارد شامل تغییر رنگ شورت، جوراب و همچنین جزئیات نواری … ادامه مطلب لباس نساجی ۱۴۰۳-۱۴۰۲؛ رفت و برگشت از سرمه ای به آبی

نکات لباس نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا | یک هشتم نهایی

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس پرسپولیس، سپاهان و نساجی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴-۲۰۲۳ خواهیم داشت. این پست به طور متناوب قبل، همزمان و یا بعد از هر بازی نمایندگان ایران به روزرسانی می شود... مرحله یک هشتم نهایی سپاهان – الهلال (۱۴۰۲/۱۱/۲۶) مطابق انتظار لباس اول نماینده ایران و … ادامه مطلب نکات لباس نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا | یک هشتم نهایی

نکات هفته پانزدهم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته پانزدهم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. در حالی که پیش از این در بازی مقابل نساجی از لوگوی برجسته در لباس استقلال استفاده شده بود، در دیدار این هفته مقابل پیکان لوگوی باشگاه مجددا به شکل چاپی سابلیمیشن تغییر وضعیت داد. … ادامه مطلب نکات هفته پانزدهم لیگ برتر

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
8 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

واقعا شرم آوره
بازم پر رو پر رو کیتی که کپی کردن رو پوشیدن؟😏😕
تشکر از تیم‌کیتز بابت پیگیری مجدد
دوستان این مطلب رو تا میشه باز نشر کنن تا آقایون بفهمن که کپی کردن بدون پرداخت حق اون‌ کار یه سری عواقب هم داره

تیم کیتز سلام، اول میخواستم نظرتونو راجب خبر زیر بنویسید، بعدم بفرمایید که مگر یوسف جامه و مجید استارت اینا چه مشکلی دارن که حتما باید مدل ایرانی الشپرت بپوشه پرسپولیس؟

♦️پرسپولیس: ۱۳ میلیارد از حسابمان برداشت شده است!

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس:
🔹یک فرد که خود را نماینده البسه یکی از پوشاک‎های ورزشی معرفی کرده بود توانست با شکایت از باشگاه ما را محکوم کند و ۱۳ میلیارد از حسابمان برداشت کند.
🔹این فرد با رای قطعی که علیه باشگاه پرسپولیس گرفته است باشگاه را دچار دردسر کرده است و در تلاش هستیم تا با مستندهایی که ارائه می دهیم این مشکل حل شود.