لباس نوستالژی به مناسبت ۱۱۷ سالگی بشیکتاش

توسط

تیم کیتز – باشگاه فوتبال بشیکتاش ترکیه به مناسبت صد و هفدهمین سال تاسیس این باشگاه در سال ۲۰۲۰ از یک پیراهن ویژه رونمایی کرد.

پیراهن جدید تحت عنوان “نوستالژی” با ترکیبی کلاسیک در زمینه مشکی همراه با یقه بندی سفید ارائه شده است. آستین ها نیز به رنگ سفید است و تصویر یک عقاب به همراه اعداد سال های ۲۰۲۰ – ۱۹۰۳ در پشت پیراهن پایین یقه نقش بسته است.

لوگوی باشگاه به همراه دو لوگوی قدیمی بشیکتاش یکی مربوط به سال ۱۹۰۳ (سال تاسیس) و دیگری مربوط به محدوده سال ۱۹۴۰ در دو سوی لوگوی فعلی بر روی سینه نصب شده است.

پیش بینی می شود استفاده از چند لوگوی باشگاه به صورت ادغام شده با هدف جلوگیری از بهره برداری مستقیم از نشان فعلی باشگاه و پیشگیری از تعارض با قراداد با آدیداس بوده باشد، چرا که این پیراهن ویژه به صورت مستقیم از سوی باشگاه در ترکیه تولید شده است.

پیراهن نوستالژی ۱۱۷ سالگی بشیکتاش به تعداد محدود ۱۹۰۳ عدد به نشانه سال تاسیس باشگاه تولید و عرضه شده است.

لباس بشیکتاش ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

لباس بشیکتاش ۲۰۲۳-۲۰۲۲

 

لباس بشیکتاش ۲۰۲۲-۲۰۲۱

تیم کیتز – لباس های اول، دوم و سوم بشیکتاش برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن اول جدید در زمینه سفید همراه با دو نوار قرمز و مشکی در مرکز پیراهن ارائه شده است. یقه، نوار لبه آستین و سه خط روی شانه از جزئیات مشکی پیراهن اول بشیکتاش به شمار می روند. … ادامه مطلب لباس بشیکتاش ۲۰۲۲-۲۰۲۱

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها