لباس های آفریقای جنوبی برای سال ۲۰۲۱

توسط

تیم کیتز – لباس های اول، دوم و سوم جدید تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی برای سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ توسط لو کوک اسپورتیف رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ زرد همراه با یک پترن گرافیکی در محدوده بالای پیراهن و نیمه بالای آستین که با یک خط باریک سبز از زمینه جدا می شود ارائه شده است. بخشی از یقه، و نوار لبه آستین و همچنین نوار باریک در جلوی شانه از دیگر جزئیاتی است که به رنگ سبز کار شده است.

پیراهن دوم با طرح مشابه و ترکیب رنگ قرینه پیراهن اول در زمینه به رنگ سبز همراه با جزئیات زرد ارائه شده است. پیراهن سوم نیز با طرحی مشابه دو پیراهن دیگر در زمینه سفید همراه با جزئیات سبز و زرد ارائه شده است.

لباس های جام جهانی زنان ۲۰۲۳ – سوئیس اضافه شد

تیم کیتز - لباس اول تیم ملی سوئیس برای جام جهانی ۲۰۲۳ زنان توسط پوما رونمایی شد. در طراحی لباس جدید سوئیس طبیعت کوهستانی این کشور مورد توجه قرار گرفته است. لباس اول سوئیس برای جام جهانی زنان ۲۰۲۳ (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲) لباس تیم های ملی آفریقای جنوبی و دانمارک برای جام جهانی ۲۰۲۳ زنان … ادامه مطلب لباس های جام جهانی زنان ۲۰۲۳ – سوئیس اضافه شد

انتخاب لباس تیم ملی آفریقای جنوبی از طریق نظرسنجی

 

پایان همکاری آفریقای جنوبی با نایک

تیم کیتز – فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی برای تامین لباس تیم ملی این کشور با برند فرانسوی لو کوک اسپورتیف قرارداد امضا کرد. قرارداد جدید که به مدت ۵ سال معتبر خواهد بود از روز ۱۲ خرداد ۹۹ به طور رسمی به جریان خواهد افتاد. اطلاعات مالی این توافق اعلام نشده است. پیش از این … ادامه مطلب پایان همکاری آفریقای جنوبی با نایک

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها