لباس های برزیل برای سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱

توسط

تیم کیتز – لباس های اول و دوم جدید تیم ملی فوتبال برزیل برای سال ۲۰۲۱ رسما توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن اول جدید که اولین بار با لوگوی جدید فدراسیون فوتبال برزیل ارائه شده همچون همیشه در زمینه یکدست به رنگ زرد است. یقه و نوار لبه آستین نیز از بافت لوزی لوزی در سه سایه متفاوت از رنگ سبز تشکیل شده است.

پیراهن دوم نیز در زمینه عمدتا به رنگ آبی همراه با گرافیک لوزی لوزی که از بالا با رنگ سرمه ای آغاز و در چند پله در آبی زمینه محو می شود. یقه، نوار لبه آستین و نوار پهلو نیز به رنگ سرمه ای کار شده است.

لباس برزیل برای کوپا آمریکا ۲۰۲۴

تیم کیتز - لباس اول و دوم تیم ملی برزیل برای سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ و کوپا آمریکا ۲۰۲۴ توسط نایک رونمایی شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ زرد همراه با یک پترن گرافیکی خاص الهام گرفته از جانوران بومی و فرهنگ برزیل ارائه شده است. بافت تنفسی نایک با ساختار جدید در سطح … ادامه مطلب لباس برزیل برای کوپا آمریکا ۲۰۲۴

ستاره ها با لباس دیگر تیم های ملی

تیم کیتز – فدراسیون جهانی فوتبال فیفا تصویر تعدادی از تعویض پیراهن های نوستالژیک در رقابت های مختلف را منتشر کرد که در این پست نگاهی به این لحظه های خاطره انگیز خواهیم داشت. کیلیان امباپه با لباس تیم ملی مراکش – جام جهانی ۲۰۲۲ ریوالدو با لباس تیم ملی انگلیس – جام جهانی ۲۰۰۲ … ادامه مطلب ستاره ها با لباس دیگر تیم های ملی

برزیل یک نیمه با لباس دروازه بانی، یک نیمه با لباس اصلی!

 

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
13 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با حفظ سمت پیراهن بعدی صنعت نفت

این پیرمرده کیه دیگه؟

سلام چرا درباره‌ی لباس تیم گل گهر که شبیه لباس چلسی بود هیچی نمی نویسید.؟ امسال مجید بیشتر لباساش کپی لطفاً بپردازید به این موضوع.

بیشتر لباساش؟؟!!!!!!!!!🤔

لباس تیم بسکتبال قزوین لباس گل گهر لباس فولاد هم که لازم به گفتن نیست دیگه

پیراهن دوم چقد شبیه لباس آبیه الشحانیه پارساله که از طرح های آماده جیووا بود مو نمیزنه (تا قبل از اینکه جیووا برای الشحانیه طرح اختصاصی بزنه)
لطفا مقایسه و بررسی کنید

درسته راست میگه،
آقا نایک هم کپی کاری کرد🤣

سلام ؛ بله من هم دیدم شباهت داره

وینیسیوس جونیور چقدر جو گیر شده 😐🤣

این پیرمرده کیه تو تصویر اول؟

آره جدی کی هست ؟

این پیرمرده کیه چقدر بد نگاه میکنه

تیم کیتز تصویر این پیرمرد رو بردار آدم یه جوری میشه