لباس های تمرینی یوونتوس برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – کالکشن تمرینی تیم فوتبال یوونتوس برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ توسط آدیداس رونمایی شد.

این مجموعه از یک تیشرت سفید، یک تیشرت و سوئیشرت نیم زیپ خاکستری بسیار روشن با سه خط سرمه ای روی آستین چپ و سه خط به رنگ صورتی بسیار کمرنگ مایل به سفید روی آستین راست و همچنین یک تیشرت، یک شورت و یک سوئیشرت سرمه ای با سه خط سفید در سمت چپ و سه خط صورتی بسیار روشن در سمت راست تشکیل شده است.

لوگوی باشگاه و آدیداس روی سینه نیز به رنگ سرمه است. یک شلوار سرمه ای رنگ نیز در کنار دو مورد بالا ارائه شده است.

لباس دوم یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

تیم کیتز – طرح احتمالی لباس دوم یوونتوس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی آدیداس عرضه خواهد شد از سوی رسانه های نزدیک به باشگاه منتشر شد. لباس دوم جدید احتمالا در زمینه به رنگ زرد درخشان همراه با یک گرافیک انتزاعی محو در قسمت جلوی پیراهن ارائه خواهد شد. سه خط روی شانه مشکی و … ادامه مطلب لباس دوم یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

لباس یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

تیم کیتز – طرح اولیه احتمالی لباس اول و سوم یوونتوس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که توسط آدیداس عرضه خواهد شد به طور غیر رسمی منتشر شد. پیراهن اول جدید احتمالا در زمینه با ترکیب راه راه مشکی و سفید ساده و نسبتا پهن ارائه خواهد شد. محدوده آستین ها سفید و سه خط روی شانه … ادامه مطلب لباس یوونتوس ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (پیش بینی)

LFSTLR؛ کالکشن لایف استایل لباس سوم پنج تیم بزرگ آدیداس

تیم کیتز – مجموعه جدید لباس های لایف استایل آدیداس بر پایه طرح لباس سوم ۵ باشگاه بزرگ تحت پوشش این برند آلمانی تحت عنوان “LFSTLR” یا همان مخفف Lifestyler رونمایی شد. این کالکشن که برای پنج تیم آرسنال، بایرن مونیخ، رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس طراحی و عرضه شده شامل اقلام مختلفی است که … ادامه مطلب LFSTLR؛ کالکشن لایف استایل لباس سوم پنج تیم بزرگ آدیداس

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها