لباس های ساسولو برای فصل ۲۱-۲۰۲۰؛ پاسداشت ۱۰۰ سالگی

توسط

تیم کیتز – لباس های اول، دوم و سوم تیم فوتبال ساسولو ایتالیا برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ از سوی پوما ارائه شده است.

پیراهن اول جدید در زمینه با ترکیب راه راه سبز و مشکی و در محدوده آستین ها به رنگ مشکی است. یقه، نوار لبه آستین و محدوده نام و شماره در پشت پیراهن نیز به رنگ سبز هستند.

پیراهن دوم ساسولو در زمینه سفید همراه با یک نوار سبز در مرکز پیراهن که به نوعی زمینه اسپانسر محسوب می شود ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین از دیگر جزئیات سبز رنگ لباس دوم به شمار می روند و اعداد سال های ۱۹۲۰ و ۲۰۲۰ به نشانه ۱۰۰ سالگی باشگاه ساسولو همچون دیگر پیراهن های این تیم در فصل جاری در دو سمت پرچم ایتالیا در پشت یقه چاپ شده است.

پیراهن سوم نیز در زمینه به رنگ آبی روشن همراه با یک پترن گرافیکی سبز رنگ در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. لوگوی ساسولو با عدد ۱۰۰ در نیمه پایینی آن به نشانه صدمین سال تاسیس این باشگاه در هر سه پیراهن این تیم در فصل ۲۱-۲۰۲۰ مورد استفاده قرار گرفته است.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
3 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چرت و مزخرف

خطیبی در بخشی از مصاحبه خود که حرف‌های تندی علیه عباسی مدیرعامل تیم مطرح کرده، گفته است:« نیم‌ساعت قبل از بازی پیراهن‌ها را آوردند. حتی عوامل تیم هم نمی‌دانستند قرار است چه لباسی را بپوشیم. خودش در تهران پیراهن تیم ایتالیا را از فروشگاه پوما خریده بود. پیراهن ایتالیا را آوردند و آرم آلومینیوم اراک را روی پرچم ایتالیا زدند! یک بازیکن شورتش کوچک بود و دیگری پیراهنش گشاد بود. این مسائل را برای اولین بار من می‌دیدیم. مسابقات ما زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود و اگر متوجه این قضیه بشوند برای فوتبال ایران و باشگاه آلومینیوم اراک تبعات دارد.»

سلام این پیراهن ساسولو رو از کجا میشه تهیه کرد