لباس های لیگ حرفه ای عربستان برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ – بخش سوم

توسط

تیم کیتز – امروز نگاهی خواهیم داشت به بخش سوم لباس تیم های لیگ حرفه ای عربستان، لباس تیم های الاهلی، الاتفاق و الباطن.

الاهلی

پیراهن اول الاهلی عربستان برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ که توسط اکستپ تامین می شود در زمینه سفید همراه با یک گرافیک بسیار محو در سرتاسر پیراهن ارائه شده است. جزئیات سبز در حاشیه یقه و نوار لبه استین ترکیب پیراهن اول الاهلی را کامل می کند.

پیراهن دوم نیز با طرح مشابه پیراهن اول در زمینه به رنگ سبز همراه با جزئیات سفید در حاشیه یقه و نوار لبه آستین ارائه شده است. الاهلی پیش از این لباس های آمبرو را بر تن می کرد.

الاتفاق

پیراهن اول الاتفاق برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ با مارک جاکو که در فصل گذشته نیز مورد استفاده قرار گرفت در زمینه از قطعات سبز تیره و روشن همراه با بخش های قرمز در قالب یک نوار در مرکز پیراهن و بخش در گوشه پایین ارائه شده است.

پیراهن دوم نیز در زمینه سفید همراه با دو نوار پهن سبز و قرمز مورب که در قسمت پایین در زمینه محو می شوند ارائه شده است. جزئیات سبز و قرمز در قالب نوار لبه آستین نیز خودنمایی می کند.

پیراهن سوم هم در زمینه عمدتا مشکی همراه با یک گرافیک عضلانی به رنگ قرمز در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. دو تکه نوار سبز و قرمز در دو گوشه پایین پهلو هویت باشگاه الاتفاق در لباس سوم این تیم را به تصویر می کشد.

الباطن

پیراهن اول الباطن برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ که توسط اسکیلانو تامین می شود در زمینه رنگ آبی روشن همراه با جزئیات آبی در قالب درز آستین، لبه آستین و بخش جلویی یقه ارائه شده است.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
11 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام.
تیم کیتز چرا اینا همه اسپانسر اختصاصی دارن؟

سلام لطفا یه بخش راجع به فونت اختصاصی لیگ عربستان بزارین..
نفهمیدم رو شماره ها چی نوشته.

مگه الاهلی با آمبرو قرارداد نبسته بود چون توی لیگ قهرمانان آسیا آمبرو پوشیده بودند.تیم کیتز جان حواب بده.

آخه فصل قبل با S TEAM قرارداد بسته بود…

تیم کیتز جان لباس گفته میشه لباس نفت مسجدسلیمان رونمایی شده لطفا بذارین تو سایت خوبتون

بعد هم این پیراهنی که گل گهر توی بازی دوستانه جلوی پرسپولیس استفاده کرد کپی پیراهن پیش مسابقه اینتر بود آیا به عنوان پیراهن اصلی استفاده میکنن یا پیش مسابقه؟

ممنون

تیم کیتز جان از لباس نفت مسجد سلیمان خبر نشد؟؟

تیم کیتز جان برند ال اهلی اکس تپ و ال نصر برای چه کشوری هستن؟