لباس های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ – گروه D

توسط

تیم کیتز – امروز مروری بر لباس تیم های حاضر در گروه چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ خواهیم داشت.

سپاهان ایران

تیم فوتبال سپاهان پیش از شروع رقابت های فصل جدید لیگ قهرمانان از لباس اول خود ویژه این رقابت ها همزمان با لباس لیگی خود رونمایی کرد. لباس اول سپاهان در این فصل که با نواقصی از جمله استفاده از تصویر مربوط به مسجد نصیرالملک شیراز همراه بود در زمینه به رنگ زرد همراه با نوار مشکی و طوسی مورب در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است.

سپاهانی ها تا دیدار برگشت مقابل النصر عربستان از لباس دوم بی نیاز خواهند بود، لباسی که احتمالا همان طرح کپی شده از لباس پاریس سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا ۱۹-۲۰۱۸ است که در لیگ برتر نیز مورد استفاده قرار گرفت.

مطلب معرفی لباس های سپاهان در فصل ۹۹-۹۸ و لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ را (اینجا ببینید).

 

السد قطر

تیم فوتبال السد نیز از ترکیب ساده سفید برای لباس اول و ترکیب مشکی ملانژ برای لباس دوم خود در این فصل بهره می برد. علاوه بر این یک لباس نیز با ترکیب آبی روشن و نوار مورب سفید و مشکی نیز پیش از این به عنوان لباس سوم السد معرفی شده بود.

مطلب معرفی لباس های اول، دوم السد در فصل ۲۰-۲۰۱۹ و لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ را (اینجا ببینید). لباس سوم السد در فصل ۲۰-۲۰۱۹ را نیز (اینجا ببینید)

 

العین امارات

تیم فوتبال العین در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا از ترکیب بنفش همراه با جزئیات طلایی برگرفته از ورزشگاه خانگی این تیم در مرکز پیراهن بهره می برد. لباس دوم نیز با ترکیب مشابه لباس اول و در زمینه سفید همراه با جزئیات بنفش ارائه شده است.

مطلب معرفی لباس های العین در فصل ۲۰-۲۰۱۹ و لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ را (اینجا ببینید).

 

النصر عربستان

تیم فوتبال النصر عربستان از دو ترکیب ساده برای لباس های خود در این فصل از رقابت ها بهره می برد؛ یکدست زرد با جزئیات مشکی و آبی برای لباس اول و یکدست سرمه ای با جزئیات طلایی برای لباس دوم.

یک لباس سومی نیز با ترکیب خاص تر از سیو باشگاه برای فصل جاری معرفی شده که البته بعید به نظر می رسد در لیگ قهرمانان آسیا مورد استفاده قرار بگیرد.

مطلب معرفی لباس های النصر در فصل ۲۰-۲۰۱۹ و لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ را (اینجا ببینید).

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها