لباس های ناتینگهام فارست برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس سوم جدید تیم فوتبال ناتینگهام فارست برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ توسط مکرون رونمایی شد. نگاهی به هر سه لباس این تیم در فصل جدید چمپیونشیپ انگلستان خواهیم داشت.

پیراهن اول جدید با ترکیبی ساده در زمینه به رنگ قرمز همراه با یقه و نوار لبه آستین سفید و قرمز ارائه شده است. شورت سفید و جوراب قرمز ترکیب سنتی لباس اول ناتینگهام فارست در فصل جدید را کامل می کند.

پیراهن دوم هم در زمینه به رنگ آبی همراه با خطوط زرد رنگ مواج در قسمت جلو و محدوده آستین ها ارائه شده است. جزئیات زد علاوه بر این در بخش پشتی یقه و نوار لبه پایین پیراهن به چشم می خورد.

پیراهن سوم نیز در زمینه با یک گرافیک استتاری سرتاسری متشکل از اشکالی به شکل برگ در سه سایه متفاوت از رنگ طوسی ارائه شده است. لوگوی باشگاه، مکرون و اسپانسر و همچنین تاریخ تاسیس باشگاه ناتینگهام فارست “est. 1865” در پشت یقه همگی به رنگ نارنجی خودنمایی می کنند.

لباس ناتینگهام فارست ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم ناتینگهام فارست برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط آدیداس رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه عمدتا به رنگ سرمه ای همراه با پترن گرافیکی متشکل از خطوط راه راه به رنگ مرجانی ارائه شده است. یقه و نوار پهلو به رنگ سفید و سه خط روی شانه نیز نارنجی کار شده، … ادامه مطلب لباس ناتینگهام فارست ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس ناتینگهام فارست ۲۰۲۳-۲۰۲۲

تیم کیتز – لباس سوم ناتینگهام فارست برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط مکرون رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه عمدتا به رنگ سرمه ای همراه با نوارهای زیگزاگی که رگه های گرافیکی صورتی/نارنجی(گلبهی) و آبی در دل آنها نمود دارد ارائه شده است. جزئیاتی مرکب از همین رنگ ها در حاشیه یقه و نوار لبه … ادامه مطلب لباس ناتینگهام فارست ۲۰۲۳-۲۰۲۲

لباس های چمپیونشیپ فصل ۲۰-۲۰۱۹ (بخش سوم)

تیم کیتز – در این مطلب نگاهی به بخش سوم لباس تیم های حاضر در لیگ چمپیونشیپ (سطح دوم فوتبال انگلستان) در فصل ۲۰-۲۰۱۹ خواهیم داشت.   لوتون تاون (پوما) لباس اول لوتون تاون ۲۰-۲۰۱۹ لباس دوم لوتون تاون ۲۰-۲۰۱۹ میدلزبرو (هومل) لباس اول میدلزبرو ۲۰-۲۰۱۹ لباس دوم میدلزبرو ۲۰-۲۰۱۹ میلوال (مکرون) لباس اول میلوال … ادامه مطلب لباس های چمپیونشیپ فصل ۲۰-۲۰۱۹ (بخش سوم)

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
7 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام تیم کیتز چطوریه اینا که مثلا رنگ پیراهن اول و سنتیشون قرمزه لباس دومشون آبیه و تیم های دیگه از این دست هستند ولی تو ایران استقلال و پرسپولیس یا تراکتور و از این کار ها استفاده نمیکنن؟

سلام تیم کیتز مکرون مال چه کشوری هست پرسپولیس نمیتونه باهاش قرارداد امضا کنه؟

البته فصل ۱۳۹۳-۱۳۹۴ پرسپولیس مکرون می پوشید.

حسن پناهی پرسپولیسیه ولی لباس اون سال خیلی چرت بود

بله