لباس های وسترن سیدنی برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس های اول و دوم جدید تیم فوتبال وسترن سیدنی وندررز استرالیا برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ توسط تامین کننده جدید لباس این تیم یعنی کاپا رونمایی شد.

پیراهن اول جدید با ترکیب راه راه قرمز و مشکی پهن به صورت افقی ارائه شده است. آستین ها و محدوده پشت پیراهن به رنگ مشکی است و یقه و همچنین لوگوهای متعدد کاپا روی آستین سفید هستند.

پیراهن دوم نیز با ترکیبی ساده در زمینه سفید همراه با جزئیات مشکی و قرمز در حاشیه یقه و نوار لبه آستین و نوار باریک قرمز در محدوده پشت پهلوها ارائه شده است.

وسترن سیدنی پیش از این لباس های نایک با طراحی مختص خود را بر تن می کرد.

لباس های لیگ استرالیا ۲۰۲۲-۲۰۲۱ – وسترن سیدنی

تیم کیتز – لباس تیم های حاضر در لیگ استرالیا (A-League) برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ را در زیر مشاهده می کنید. لباس وسترن سیدنی واندررز ۲۰۲۲-۲۰۲۱ لباس دوم وسترن سیدنی برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ با ترکیب راه راه قرمز و سفید و جزئیات سرمه ای ارائه شده است. لباس دروازه بانی وسترن سیدنی ۲۰۲۲-۲۰۲۱ لباس اول وسترن … ادامه مطلب لباس های لیگ استرالیا ۲۰۲۲-۲۰۲۱ – وسترن سیدنی

لباس های وسترن سیدنی برای فصل ۲۰-۲۰۱۹

تیم کیتز – به بهانه آغاز فصل جدید لیگ استرالیا مروری بر لباس تیم های حاضر در A-League خواهیم داشت و هر روز لباس های یک تیم معرفی خواهد شد. پیش از این به معرفی لباس های ملبورن سیتی (اینجا) و سیدنی اف سی (اینجا) پرداختیم، امروز نگاهی خواهیم داشت به لباس های اول و دوم تیم … ادامه مطلب لباس های وسترن سیدنی برای فصل ۲۰-۲۰۱۹

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها