لباس های کاستاریکا برای سال ۲۰۲۱ (لباس سوم قرار گرفت)

توسط

تیم کیتز – لباس های اول و دوم جدید تیم ملی فوتبال کاستاریکا برای سال ۲۰۲۱ توسط نیوبالانس رونمایی شد.

پیراهن اول جدید با الهام از حیات وحش متنوع کاستاریکا در زمینه به رنگ قرمز همراه با یک پترن گرافیکی در قسمت جلوی پیراهن متشکل از خال های تیره که بیشتر از پوست پلنگ تاثیر گرفته ارائه شده است.

پیراهن دوم نیز در زمینه عمدتا سفید و در نیمه پایینی قسمت جلوی پیراهن به رنگ آبی است که خیلی نرم در زمینه محو می شود. پترن مشابه پیراهن اول به رنگ طوسی روشن در جلوی پیراهن به چشمی می خورد و یقه نوار نیوبالانس در لبه آستین نیز به رنگ آبی است.

کاستاریکا ۶ درصد از تنوع زیستی کره زمین را در خود جای داده است، به گونه ای که هرساله گونه های جدیدی از گیاهان و جانوران در آن کشف می شود.

 

۲۴ خرداد ۱۴۰۰

لباس ویژه ۱۰۰ سالگی فوتبال کاستاریکا

لباس سوم تیم ملی کاستاریکا به مناسبت یکصدمین سال تاسیس فدراسیون فوتبال این کشور در سال ۲۰۲۱ توسط نیوبالانس رونمایی شد.

لباس کاستاریکا ۲۰۲۳؛ آدیداس جایگزین نیوبالانس

تیم کیتز – لباس اول و دوم تیم ملی کاستاریکا برای سال ۲۰۲۳ توسط تامین کننده جدید این تیم آدیداس رونمایی شد. پیراهن اول جدید با ترکیبی ساده در زمینه یکدست به رنگ قرمز همراه با جزئیات سرمه ای در قالب یقه و بخشی از پهلو ارائه شده است. سه خط روی شانه و همچنین … ادامه مطلب لباس کاستاریکا ۲۰۲۳؛ آدیداس جایگزین نیوبالانس

قرارداد کاستاریکا با آدیداس

تیم کیتز – فدراسیون فوتبال کاستاریکا برای تامین لباس تیم ملی این کشور از سال ۲۰۲۳ با برند آدیداس به توافق رسید. اطلاعاتی از جزئیات قرارداد و طرح احتمالی لباس های جدید کاستاریکا منتشر نشده اما پیش بینی می شود آدیداس حداقل در سال ابتدایی لباس هایی ساده در اختیار کاستاریکا قرار دهد. کاستاریکا پیش … ادامه مطلب قرارداد کاستاریکا با آدیداس

لباس کاستاریکا برای جام جهانی ۲۰۲۲

 

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
6 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

الان دوباره میان از این بدبختا کپی میکنن
کجاش امسال جهش تولید بود؟؟

قشنگه

سلام تیم کیتز. یه سوال دارم. مگه قانون فیفا نمیگه شماره های تیم های ملی از ۱ تا ۲۳ باید باشه. پس چرا تیم های یورو ۲۴ و ۲۵ و ۲۶ هم دارن؟

سلام تیم کیتز دوست داشتنی خواستم یه خسته نباشید بگم خدمتتون با این سایتی که راه اندازی کردین با این مطالب مفید و متفاوتتون دست گلتون درد نکنه و اینکه لباسای کاستاریکا به نظرم این طرحی که استفاده شده یه جورای شبیه لباسای دروازبانی فصل۲۱-۲۰ نایکی بود.