لباس های کره جنوبی برای سال ۲۰۲۰

توسط

تیم کیتز – لباس های اول و دوم جدید تیم ملی فوتبال کره جنوبی برای سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به دنبال رونمایی رسمی از لوگوی جدید فدراسیون فوتبال این کشور از سوی نایک رونمایی شد.

پیراهن اول جدید با ترکیب رنگی نزدیک به لباس کره جنوبی در جام جهانی ۲۰۰۲ در زمینه به رنگ صورتی سیر ارائه شده است. یک پترن گرافیکی متشکل از نوارهای موج دار صورتی روشن با ساختاری برگرفته از خطوط سیاه رنگ پرچم کشور کره جنوبی که نمایانگر عناصر چهارگانه هوا، آب، آتش و زمین است در سرتاسر پیراهن به چشم می خورد که البته در یک سوم پایینی پیراهن در رنگ صورتی زمینه محو می شود.

یقه هفت، نوار لبه آستین و همچنین نوار پهلو که این بار نیز با ساختاری جدید که در قسمت مرکزی بریده شده از جزئیات سیاه رنگ پیراهن جدید کره جنوبی به شمار می روند. علاوه بر این نام کشور “KOREA” به دو زبان انگلیسی و کره ای به رنگ سیاه هم رنگ با نوار پهلو روی آن پیوسته تکرار شده است.

لوگوی فدراسیون با ترکیب مشکی و نقره ای کار شده و شورت و جوراب صورتی سیر(قرمز روشن) همراه با جزئیات مشکی ترکیب لباس اول کره جنوبی در سال ۲۰۲۰ را کامل می کند.

پیراهن دوم جدید نیز در زمینه عمدتا سفید همراه با رده رده های گرافیکی مشکی در سرتاسر پیراهن برگرفته از پوست ببر سفید به عنوان نماد کره جنوبی ارائه شده است. جزئیات مشکی علاوه بر این در قالب یقه خاص پیراهن، نوار لبه آستین و نوار بریده پهلو نمود پیدا کرده است.

لوگوی فدراسیون کره و همچنین لوگوی نایک و فونت شماره و نام بازیکنان نیز با ترکیب طلایی کار شده اند. شورت سفدی با نوار مشکی در کناره ها به همراه جوراب سفید با رده رده های گرافیکی مشکی مشابه پیراهن ترکیب لباس دوم کره جنوبی در سال ۲۰۲۰ را کامل می کند.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
4 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

این همون لباس دومیه که این همه طراح خودمون پیشنهاد دادن تا به این نحو یوز روی پیراهن کار بشه

چرا فونت شماره ها اینقدر به فونت آدیداس ۲۰۱۸ شباهت داره ؟؟!!

آدمین این فونتا مگه مخصوص آدیداس نبود حالا رو لباس نایک چیکار میکنه