لباس هوادار ۱۴۰۱-۱۴۰۰

توسط

تیم کیتز – تیم هوادار در بازی معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل استقلال با لباس جدید به میدان رفت.

لباس چهارم هوادار که احتمالا به عنوان لباس اول جدید این تیم شناخته خواهد شد در زمینه عمدتا آبی همراه با رگه های چریکی در سایه های آبی تیره و بنفش در سرتاسر پیراهن ارائه شده است.

طرح مشابه روی شورت نیز دیده می شود و یکی از نکات مثبت ست جدید استفاده از ترکیب رنگ مشابه پیراهن و شورت در جوراب است که هر چند به دلیل براق بودن پارچه بالاتنه اندکی اختلاف رنگ دارد اما تلاش برای ایجاد یکپارچگی در تمام اجزای لباس قابل تحسین است.

جوراب یکی از مواردی است که معمولا از سوی تولید کنندگان در چند طیف رنگی مشخص تولید و متناسب با رنگ پیراهن و شورت با هر یک ست می شود، اما به دلیل امکان اجرای طیف نامحدودی از رنگ ها در چاپ سابلیمیشن، در اکثر موارد شاهد عدم تطابق رنگی بین جوراب با پیراهن و شورت هستیم.

(۲۷ مهر ۱۴۰۰) لباس اول، دوم و سوم تیم هوادار تهران برای فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ که توسط یوسف جامه تامین می شود رونمایی شد.

پیراهن اول جدید تیم هوادار در زمینه به رنگ آبی و در محدوده آستین و یقه سفید است. لباس های دوم و سوم هوادار نیز با طرح مشابه و با ترکیب سفید و مشکی برای لباس دوم و بنفش و سفید برای لباس سوم ارائه شده است.

نکات هفته سیزدهم لیگ برتر

تیم کیتز – در این پست نگاهی به نکات لباس تیم ها در هفته سیزدهم لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خواهیم داشت. شمس آذر در دیدار مقابل صنعت نفت عدد ۴۷ و شعار Different But Beautiful “متفاوت اما زیبا” در زیر آن را در مرکز سینه به پیراهن خود اضافه کرد. این اقدام در قالب نمادی مختصر … ادامه مطلب نکات هفته سیزدهم لیگ برتر

هوادارِ فیورنتینا؛ برج آزادی در فلورانس!

تیم کیتز – طرح لباس تیم هوادار با گذشت تنها ۱۲ هفته از لیگ به شکل عجیبی تغییر کرد. امروز دیگر تغییر طرح لباس در طول فصل به خودی خود عملی مذموم به حساب می آید، با این وجود این اقدام از سوی باشگاه هوادار و تامین کننده لباس اش به شکل مبتدیانه ای با … ادامه مطلب هوادارِ فیورنتینا؛ برج آزادی در فلورانس!

هوادار با لوگوی جدید

تیم کیتز – تیم هوادار برای اولین بار در دیدار هفته یازدهم لیگ برتر مقابل ملوان از لوگوی جدید باشگاه استفاده کرد. لوگوی جدید هوادار چندی پیش رونمایی شد که ضعف های متعددی در طراحی آن داشت و هر چند نسبت به لوگوی قبلی تغییر عمده ای نداشت اما به مراتب ضعیف تر از آن … ادامه مطلب هوادار با لوگوی جدید

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
17 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

طرح چشمگیری نداره ولی ساده و زیبا است

تیم کیتز درباره لباس نفت مسجد سلیمان و مس رفسنجان هم مطلب بذار

جالبه

تیم کیتز مثل اینکه استقلال از لباسی که فردا به تن می کنه رو نمایی کرده و خیلی شبیه به لباس ایتالیا هست

خب خداراشکرانه اعلام شد : طرح پیراهن امروز به صورت موقت انجام شده و در بازی بعدی خانگی از پیراهن اصلی تیم استقلال رونمایی خواهد شد

نکته قابل تقدیر، لوگوهای تک رنگ (خصوصا در لباس های دوم و سوم) هست.
نکته منفی هم تغییر رنگ سازمانی این باشگاهِ نه چندان باسابقه از بنفش به آبی هست که احتمالا به خاطر علاقه مالکین جدید رخ داده.

ساده و زیباست ولی کاش سه طرح مختلف میزدن ولی تغییر رنگ لوگو ها برای لباس ها هم جالبه ولی برام سواله که چرا لباس اول بنفش نیست؟

عزیزان این لباس توسط گروه titivate طراحی شده و رنگ لباس هم بنا به درخواست باشگاه بوده

رنگ و طرح خوبی رو بکار بردن بقیه تیما افتضاح هستن افتضاح

کپی برداری از کیت سوم لایپزیش

تیم کیتز لااقل نظرات رو جدا نمیکنید کنارش یه تاریخ درج نظر بزارید خودمون چک میکنیم میفهمیم برای کدوم بخششه

موافقم

آره موافقم

طرح خوبیه ولی به نظرم بهتر بود یه ذره کمرنگ بشه و اینکه انداختن طرح روی شورت اصلا جالب نیست و انگار جنس لباس هاش اصلا خوب نیست انگار پلاستیکه

رنگش چشم رو میزنه ترکیب رنگش اصلا جالب نیست

طرحش کاملا استاندارده ولی بنظر میاد جنسش اصلا خوب نباشه

آره