لباس وستهام ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس سوم وستهام یونایتد برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر انگلیس توسط آمبرو رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید در زمینه عمدتا سفید همراه با رگه های نارنجی و زرد برگرفته از کوره های ذوب آهن در کارخانه تِیمز که ریشه شکل گیری باشگاه وستهام به آنجا باز می گردد در قسمت پایین پیراهن ارائه شده است.

لوگوی باشگاه، آمبرو و اسپانسر تک رنگ مشکی هستند و شورت نارنجی و جوراب سفید ترکیب لباس سوم وستهام در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.


(۲۰ تیر ۱۴۰۱) لباس دوم وستهام یونایتد برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط آمبرو رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید با ترکیبی ساده در زمینه یکدست به رنگ مشکی همراه با لوگوهای تک رنگ سفید ارائه شده است. نوار لبه آستین به عنوان تنها جزء رنگی لباس دوم وستهام مرکب از قرمز کبود، آبی روشن و سفید است.


(۱۹ خرداد ۱۴۰۱) لباس اول وستهام یونایتد برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر انگلیس توسط آمبرو رونمایی شد.

پیراهن جدید با اندکی تغییر نسبت به ترکیب ثابت همیشگی در زمینه به رنگ قرمز مارون همراه با نوارهای گرافیکی آبی روشن و سفید در محدوده آستین ها ارائه شده است. یقه در بخش پشتی سفید و در قسمت جلو آبی روشن است و نوار نسبتا پهن در لبه آستین نیز آبی روشن است.

شورت آبی روشن به همراه یک شورت قرمز مارون جایگزین در کنار جوراب قرمز مارون ترکیب لباس اول وستهام در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.

لباس وستهام ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم وستهام برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط آمبرو رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه به رنگ آبی همراه با یک پترن با ساختار مثلثی الهام گرفته از سازه سقف استادیوم المپیک لندن ورزشگاه خانگی وستهام به رنگ فیروزه ای روشن در قسمت پایین پیراهن ارائه شده است. جزئیات فیروزه ای روشن … ادامه مطلب لباس وستهام ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس وستهام ۲۰۲۲-۲۰۲۱

 

لباس سوم وستهام برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

تیم کیتز – لباس سوم جدید تیم فوتبال وستهام یونایتد انگلستان برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ مصادف با یکصد و بیست و پنجمین سال تاسیس این باشگاه توسط آمبرو رونمایی شد.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

لباس های این فصل وستهام به جز سر شونه و آستین چیز دیگه ای ندارن