لباس ولورهمپتون ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس سوم ولورهمپتون برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط کاستوره رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه عمدتا سفید همراه با یک الگوی هندسی طوسی تیره و روشن در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. جزئیات طوسی همچنین در قالب یقه، وجه داخلی لبه آستین و بخشی از قسمت پایین پشت پیراهن به کار رفته است.

شورت و جوراب سفید ترکیب لباس سوم ولوز در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر انگلیس را کامل می کند.


(۱۹ تیر ۱۴۰۱) لباس دوم وولورهمپتون برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط کاستوره رونمایی شد.

پیراه دوم جدید در زمینه به رنگ سبزآبی تیره همراه با یک پترن متشکل از خطوط هندسی باریک به رنگ زرد با ساختار مثلثی ارائه شده است. جزئیات زرد علاوه بر این در قسمت جلویی یقه، حاشیه نوار لبه آستین و همچنین لوگوی کاستوره نمود پیدا کرده است.


(۱۹ خرداد ۱۴۰۱) لباس اول ولورهمپتون برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط کاستوره رونمایی شد.

پیراهن جدید در زمینه به رنگ زرد همراه با جزئیات مشکی در محدوده یقه، شانه و قسمت پایین پشت پیراهن ارائه شده است. نوار مشکی و سفید در لبه وجه داخلی آستین و همچنین حفره های تنفسی در محدوده پهلو و پشت پیراهن از دیگر جزئیات لباس جدید ولوز به شمار می رود.

شورت مشکی و جوراب زرد ترکیب لباس اول ولوز در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ را کامل می کند.

لباس ولورهمپتون ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – لباس سوم ولورهمپتون برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ توسط کاستوره رونمایی شد. پیراهن سوم جدید در زمینه عمدتا به رنگ آبی آسمانی همراه با یک پترن گرافیکی انتزاعی مرکب از سایه های تیره و روشن آبی در قسمت جلوی پیراهن ارائه شده است. جزئیات سفید در حاشیه یقه و نوار لبه آستین و همچنین … ادامه مطلب لباس ولورهمپتون ۲۰۲۴-۲۰۲۳

لباس نلسون سمدو و ایرادی که در لیگ انگلیس قفل بود!

تیم کیتز – پیراهن نلسون سمدو مدافع پرتغالی ولورهمپتون در دیدار این هفته لیگ برتر انگلیس مقابل استون ویلا با یک ایراد عجیب همراه بود. مشکل به لوگوی باشگاه ولوز روی پیراهن سمدو باز می گردد، جایی که به اشتباه به صورت وارونه در محل معمول نصب شده بود. البته لوگوی پیراهن این بازیکن در … ادامه مطلب لباس نلسون سمدو و ایرادی که در لیگ انگلیس قفل بود!

لباس ولورهمپتون ۲۰۲۲-۲۰۲۱

تیم کیتز - لباس سوم ولورهمپتون برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ توسط کاستوره رونمایی شد. (۱۴ مرداد ۱۴۰۰) لباس دوم ولورهمپتون برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ توسط کاستوره رونمایی شد. پیراهن دوم جدید در زمینه عمدتا طوسی همراه با یک گرافیک قلم مویی در سایه ای نزدیک به زمینه با اندک جزئیات پراکنده زرد رنگ ارائه شده است. جزئیات … ادامه مطلب لباس ولورهمپتون ۲۰۲۲-۲۰۲۱

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

لباس دوم جالبه