لباس ونتزیا ۲۰۲۳-۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس اول، دوم و سوم ونتزیا که در پایان فصل گذشته مجددا به لیگ سری B ایتالیا سقوط کرد برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ توسط کاپا رونمایی شد.

لباس اول با ترکیبی ساده و فوق کلاسیک در زمینه یکدست مشکی همراه با نوارهای نارنجی و سبز بر روی شانه، پهلو و همچنین حاشیه یقه ارائه شده که با لوگوی طلایی باشگاه و کاپا و نام باشگاه “CITTA DI VENEZIA” در مرکز سینه کامل می شود.

لباس دوم نیز در زمینه سفید همراه با نوارهای باریک موازی به رنگ های نارنجی و سبز در همه قسمت های پیراهن ارائه شده است. جزئیات طلایی همانند لباس اول در بخش های مختلف به چشم می خورد.

لباس سوم جدید ونتزیا هم با ترکیبی ساده و سوپر کلاسیک در زمینه به رنگ طلایی براق همراه با جزئیات و لوگوهای تک رنگ مشکی ارائه شده است.

لوگوی جدید ونتزیا

 

لباس ونتزیا ۲۰۲۲-۲۰۲۱

تیم کیتز – لباس چهارم ونتزیا برای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ سری A ایتالیا توسط کاپا رونمایی شد. ترکیب رنگی لباس چهارم ونزیا قرمز همراه با جزئیات مشکی و طلایی برگرفته از پرچم جمهوری ونیز است که در سال ۱۷۹۷ به دست ناپلئون بناپارت سقوط کرد. پترن زمینه نیز از طرح موزائیک های تاریخی که در سطح … ادامه مطلب لباس ونتزیا ۲۰۲۲-۲۰۲۱

ونتزیا نمی تواند لوگوی خود را روی پیراهن درج کند!

تیم کیتز – بازیکنان ونتزیا که به تازگی به سری A راه یافته در دیدار جام حذفی ایتالیا مقابل فروزینونه در حالی به میدان رفتند که لوگوی باشگاه روی پیراهن هیچ یک از آنها دیده نمی شد. ظاهرا بر اساس قوانین سری A که کوپا ایتالیا را هم شامل می شود هر تیم مجاز است … ادامه مطلب ونتزیا نمی تواند لوگوی خود را روی پیراهن درج کند!

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چقد خوووووبه این🔥