لباس پاریسن ژرمن ۲۰۲۴-۲۰۲۳

توسط

تیم کیتز – لباس چهارم پاریسن ژرمن برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ با ترکیبی خاص تحت برندینگ جردن توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن چهارم جدید با ساختار مشابه لباس سوم و این بار در زمینه به رنگ خاکی روشن همراه با یک پترن بافتی در سایه ای نزدیک به زمینه که با یک نوار در مرکز پیراهن به دو نیم تقسیم شده، ارائه شده است.

محدوده پهلو و همچنین قسمت جلوی یقه به رنگ زیتونی و بخش عمده یقه و نوار لبه آستین نیز به رنگ سرمه ای است.لوگوی باشگاه پاریسن ژرمن، جامپمن جردن و اسپانسر(QATAR AIRWAYS) تک رنگ زیتونی هستند و افکت مشابه پترن به کار رفته در لباس به صورت برجسته روی لوگوی باشگاه و جردن به چشم می خورد.

شورت سبز زیتونی تیره به همراه جوراب خاکی با طرح مشابه پترن پیراهن ترکیب لباس چهارم پاریسن ژرمن در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.


(۲۹ شهریور ۱۴۰۲) لباس سوم پاریسن ژرمن برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ تحت برندینگ جردن توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن سوم جدید با پترنی مرکب از مشکی و طوسی تیره با ساختاری مشابه آنچه در کفش های ایر جردن به کار رفته، ارائه شده است. یک نوار تک رنگ در مرکز پیراهن فضای چپ و راست را از هم تفکیک کرده و یقه، نوار لبه آستین و همچنین محدوده پهلو نیز به رنگ مشکی کار شده اند.

لوگوی باشگاه پاریسن ژرمن و Air Jordan و همچنین اسپانسر “QATAR AIRWAYS” تک رنگ کرم بژ هستند. شورت با طرح مشابه پیراهن به همراه جوراب مشکی ترکیب لباس سوم PSG در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.


(۱۱ تیر ۱۴۰۲) لباس دوم پاریسن ژرمن برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به طور رسمی توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید با ترکیبی بسیار ساده در زمینه یکدست سفید همراه با نوار پهن گرادینت قرمز به سرمه ای در محدوده اسپانسر (QATAR AIRWAYS) در مرکز پیراهن که تا محدوده شماره در پشت پیراهن امتداد دارد ارائه شده است.

جزئیات سرمه ای در قالب نوار لبه آستین و محدوده پشت یقه به همراه نوار متشکل از رنگ های پرچم فرانسه در پشت یقه دیگر جزئیات پیراهن جدید را تشکیل می دهد.

شورت و جوراب سفید ترکیب ساده لباس دوم PSG در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.


(۱۰ خرداد ۱۴۰۲) لباس اول پاریسن ژرمن برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ رسما توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ سرمه ای همراه با نوار عمودی قرمز رنگ در سمت چپ که محدوده لوگو را پوشش می دهد و در پایین محو می شود ارائه شده است. دو نوار باریک سفید محو شونده نیز در دو سمت نوار قرمز به چشم می خورد و به عنوان یک آیتم متفاوت با لباس های قبلی، لوگوی نایک این بار به رنگ قرمز روی پیراهن نقش بسته است.

شورت و جوراب سرمه ای ترکیب لباس اول PSG در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را کامل می کند.


لباس پاریسن ژرمن ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

تیم کیتز – تصاویر غیر رسمی لباس اول پاریسن ژرمن برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ که از سوی نایک عرضه خواهد شد، منتشر شد. پیراهن جدید در زمینه به رنگ سرمه ای همراه با نوار پهن قرمز با حاشیه سفید در مرکز پیراهن که هر دو رنگ با افکت براش ترسیم شده، ارائه شده است. این نوار … ادامه مطلب لباس پاریسن ژرمن ۲۰۲۵-۲۰۲۴ (تصاویر اولیه)

پیراهن پیش مسابقه پاریسن ژرمن ۲۰۲۴-۲۰۲۳

تیم کیتز – پیراهن پیش مسابقه جدید پاریسن ژرمن برای نیم فصل دوم ۲۰۲۴-۲۰۲۳ همزمان با لباس چهارم این تیم تحت برندینگ جردن توسط نایک رونمایی شد. پیراهن جدید با طرح مشابه پیراهن پیش مسابقه سوم پی اس جی این بار در زمینه مرکب از سبز زیتونی تیره و روشن همراه با لوگوی تک رنگ … ادامه مطلب پیراهن پیش مسابقه پاریسن ژرمن ۲۰۲۴-۲۰۲۳

ویدیو | رونمایی لباس دوم پاریسن ژرمن ۲۰۲۴-۲۰۲۳

 

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
24 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کاش این کیت مشترک برای تیم ملی فرانسه و پی اس جی استفاده میشد.

مثل این میمونه که لباس دوم پرسپولیس رو واسه تیم ملی استفاده کنن
این چیزی که شما میگی منطقی نیست

لباس پرسپولیس خیلی زیباست

اتفاقا کیت تیم ملی رو واسه پرسپولیس گذاشتن،بازی با مس رفسنجان

من زمانی که این نظر رو گذاشتم فکر میکردم کیت نهایی یه کانسپت زیباس نه این چیزی که الان میبینم که یه طراح اماتورم میتونع باز طراحیش کنه به سادگی… البته قبول دارم اون حرفم منطقی نبود چون فرانسه هواداران تیم های دیگه نمیزاشتن این اتفاق بیوفته مثل مارسی

یه سری کانسپت واسه پاریس منتشر شد که متاسفانه فیک بودن. یه تم قهوه ای با کرمی داشتن

تیم کیتز عزیز هشتک رو اشتباه زدید

علی عزیز خودت هم هشتگ رو اشتباه نوشتی😉

کیت زیبایی ولی میتونستن کیت بهتری رو در نظر بگیرن

شاید دیگه مسی نباشه بپوشتشون

هر دو کیت خوبن و کمی خلاقیت توشون بکار برده شده ،ولی ایکاش مسی دیگه این کیت رو نپوشه و فصل بعد تو کیت آبی اناری بارسا ببینیمش

به همون خیال باش

عالیه

این فصل خلاقیت در طراحی لباس های پاریس بیشتر شده

کپی از پرتغال؟

کپی چیه، ایده هر دو طرح متعلق به خود نایکه شاید دیده اون طراحی خوب جواب داده اومد رو این کیت هم یه شکل دیگه رو اجرا کرده

هیچوقت فکرشو نمیکردم آدیداس و پوما و کاستوره توی یه بازه ای از نایک هزاران برابر قویتر عمل کنن

کیت سوم رنگبندی خوب پترن بد/کیت دوم نسبتا خوب/کیت اول افتضاح

مهدی شیری اینجا چیکار می‌کنه

سلام تیم کیتز اونجا درمورد نویسنده نوشتید نوسط تیم کیتز

تیم کیتز نوشتید نوسط تیم کیتز یعنی اشتباه نوشتی

ولی خدایی برید کیت سال ۲۰۰۲ پاریس رو ببینید !
این لباس نوستالژی هست

کیت چهارم باحاله
رنگشو دوست داشتم.