لباس کامرون برای سال ۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس دوم تیم ملی کامرون برای جام ملت های آفریقا ۲۰۲۱ و سال ۲۰۲۲ توسط لو کوک اسپورتیف رونمایی شد.

پیراهن دوم جدید با طرح مشابه لباس اول در زمینه به رنگ زرد همراه با سه رنگ پرچم کامرون بر روی شانه چپ ارائه شده است. شورت سبز و جوراب قرمز ترکیب لباس دوم جدید کامرون را کامل می کند.

لباس اول کامرون برای سال ۲۰۲۲

(۲۳ آذر ۱۴۰۰) لباس اول تیم ملی کامرون برای سال ۲۰۲۲ توسط لو کوک اسپورتیف رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ سبز همراه با رگه های محو برگرفته از چنگال شیر در دل پارچه متاثر از لقب تیم ملی کامرون(شیرهای رام نشدنی) ارائه شده است. سه رنگ پرچم کامرون نیز در قالب سه نوار سبز و قرمز و زرد بر روی سرشانه چپ پیراهن خودنمایی می کند.

ستاره ها با لباس دیگر تیم های ملی

تیم کیتز – فدراسیون جهانی فوتبال فیفا تصویر تعدادی از تعویض پیراهن های نوستالژیک در رقابت های مختلف را منتشر کرد که در این پست نگاهی به این لحظه های خاطره انگیز خواهیم داشت. کیلیان امباپه با لباس تیم ملی مراکش – جام جهانی ۲۰۲۲ ریوالدو با لباس تیم ملی انگلیس – جام جهانی ۲۰۰۲ … ادامه مطلب ستاره ها با لباس دیگر تیم های ملی

لباس کامرون برای جام جهانی ۲۰۲۲؛ آخـَــر شدیم!

تیم کیتز – لباس اول، دوم و سوم تیم ملی کامرون برای حضور در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توسط برند one All Sports رونمایی شد. لباس اول جدید در زمینه به رنگ سبز همراه با نوارهای مورب سبز تیره در نیمه بالای پیراهن ارائه شده است. یقه به رنگ قرمز و نوار لبه … ادامه مطلب لباس کامرون برای جام جهانی ۲۰۲۲؛ آخـَــر شدیم!

لباس کامرون برای سال ۲۰۲۱

تیم کیتز – لباس اول جدید تیم ملی فوتبال کامرون برای سال ۲۰۲۱ توسط لو کوک اسپورتیف رونمایی شد.

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چه ترکیب رنگی خوبی
خیلی مینیمال و اصلا شلوغ نیست و خیلی متحوا خوب چیده شده. عالیه عالی. محتوا خیلی خوب چیده شدند خیلیییی