لباس کرواسی برای جام جهانی ۲۰۲۲

توسط

تیم کیتز – لباس اول و دوم تیم ملی کرواسی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ توسط نایک رونمایی شد.

پیراهن اول جدید در زمینه عمدتا سفید همراه با قالب شطرنجی قرمز به صورت پراکنده در قسمت های مختلف پیراهن ارائه شده است. لوگوی فدراسیون فوتبال کرواسی در مرکز سینه و لوگوی آبی رنگ نایک نیز در زیر آن خودنمایی می کند.

شورت و جوراب سفید با الگوی شطرنجی قرمز بر روی جوراب چپ ترکیب لباس اول کرواسی در جام جهانی ۲۰۲۲ را کامل می کند.

پیراهن دوم کرواسی نیز در زمینه عمدتا سرمه ای همراه با قالب شطرنجی آبی در سمت چپ بالای پیراهن که در بعضی قسمت ها با اعوجاج و محو شوندگی همراه است ارائه شده است.

لباس کرواسی برای یورو ۲۰۲۴

تیم کیتز – لباس اول و دوم تیم ملی لهستان برای سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ و یورو ۲۰۲۴ توسط نایک رونمایی شد. پیراهن اول جدید با تعبیری جدید از ترکیب شطرنجی کرواسی در زمینه متشکل از بلاک های قرمز و سفید شطرنجی بسیار بزرگ ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین سفید کار شده … ادامه مطلب لباس کرواسی برای یورو ۲۰۲۴

پیراهن پیش مسابقه تیم های ملی نایک

تیم کیتز – پیراهن پیش مسابقه تیم های ملی تحت پوشش نایک برای سال ۲۰۲۱-۲۰۲۰ از سوی این برند ارائه شده که نگاهی به آنها خواهیم داشت. فرانسه انگلیس پرتغال هلند کرواسی لهستان برزیل نیجریه آمریکا ترکیه کره جنوبی

لباس های کرواسی برای یورو ۲۰۲۰(۲۰۲۱)

تیم کیتز – لباس های اول و دوم جدید تیم ملی فوتبال کرواسی برای یورو ۲۰۲۰ توسط نایک رونمایی شد. پیراهن اول جدید همانند همیشه با ترکیب سنتی شطرنجی سفید و قرمز ارائه شده است. نیمی از آستین ها سفید، نیم دیگر آن قرمز و محدوده حاشیه یقه نیز به رنگ قرمز کار شده است. … ادامه مطلب لباس های کرواسی برای یورو ۲۰۲۰(۲۰۲۱)

شاید شما دوست داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها